ایمینو

مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران(ایمینو) در خصوص آسیب‌شنایی بحران فرونشست‌ها و ماموریت نوآوران و استارتاپ‌ها با حضور کارشناسان یک لایو اینستاگرامی برگزار می‌کند.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شبکه ایمینو، لایو اینستاگرامی ایمینو با محوریت "بررسی مخاطرات فرونشست زمین و راهکارهای کارشناسی آن"، "ماموریت نوآوران و استارتاپ‌ها در حل بحران فرونشست‌ها و مدیریت منابع آبی" و "بررسی اقدامات سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور در راستای جلوگیری از نشست سطح زمین" روز دوشنبه ۸ شهریورماه ساعت ۱۸ عصر برگزار خواهد شد.

مهمانان این لایو اینستاگرامی پروفسور عزت‌الله رئیسی پدر علم آب‌شناسی ایران و دکتر رضا شهبازی مدیرکل دفتر مخاطرات، زیست‌محیطی و مهندسی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور هستند. همچنین دکتر سروش مدبری دکتری زمین شناسی اقتصادی و عضو هیات علمی دانشکده زمین‌شناسی دانشگاه تهران اجرای این برنامه را برعهده خواهد داشت تا مباحث به صورت کارشناسی دنبال شود.

همراهان گرامی ایمینو و فعالان رسانه‌ای محترم، اگر دغدغه بحران فرونشست‌ها و تبعات جدی آن را دارید، این لایو را از دست ندهید. همچنین می‌توانید سوال های خود را به این شماره ۰۹۹۳۱۵۸۳۴۷۷ ارسال بفرمایید تا کارشناسان عزیز برنامه پاسخ دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =