دوره آموزشی مدیریت کسب و کار و کارآفرینی (Mini MBA) در "ایمینو"

مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمینو) دوره آموزشی مدیریت کسب و کار (Mini MBA) را در یک دوره ۴ ماهه و در مدت زمان ۱۲۰ ساعت برای کارآفرینان و نوآوران بصورت حضوری برگزار می‌کند.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی ایمینو، ماموریت مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران بر این اساس تعریف شده که حلقه انتقال‌دهنده دانش و فناوری‌های نوین به چرخه معدن و صنایع معدنی کشور باشد. از این رو در «ایمینو» برای نخستین بار در اکوسیستم کسب و کارهای نوپا در ایران از ۰ تا ۱۰۰ دروس مدیریت کسب و کار (Mini MBA ) در یک دوره ۴ ماهه و در مدت زمان ۱۲۰ ساعت به نوآوران و استارتاپ های برگزیده این مرکز ارایه می‌شود.

گذراندن دوره MBA چه مزایایی برای کارآفرینان دارد؟

اساتیدی که در این دوره تدریس می‌کنند، در کنار تحصیلات آکادمی مرتبط سابقه طولانی در زمینه مدیریت و کسب و کار دارند و توانسته‌اند کسب و کارهای بزرگی را به مرحله اجرا و سوددهی برسانند.
از آنجایی که کارآفرینان و فراگیران نمی توانند تمام زمان خود را به آموزش اختصاص دهند، این دوره به صورت خلاصه تنها به بیان اصول مهم مدیریت و کارآفرینی می‌پردازد.

شرکت‌کنندگان در پایان این دوره و قبولی در آزمون مرتبط، مدرک معتبر دانشگاه تهران را دریافت می‌کنند. از سویی همزمان با فراگیری دوره MBA، از تجربیات و دانش مدیریتی مدیران بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی بهره مند می‌شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، حتی بعد از گذراندن دوره، "ایمینو" شما را ترک نخواهد کرد و به صورت پیوسته آخرین مطالب علمی را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد داد.

در کنار دوره MBA، ایمینو دورهمی‌هایی با حضور کارآفرینان موفق برگزار می‌کند و این تجربیات را به صورت همزمان در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد داد.

ایمینو در راستای ایفای رسالت خود، این دوره را با هزینه کمتر در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد تا جامعه کارآفرینان بخش صنعت و معدن حضور گسترده‌تری در زمینه نوآوری داشته باشند.

اشخاصی که دوره MBA را در "ایمینو" گذرانده و مدرک معتبر دریافت کنند، پس از پذیرش ایده از سوی هیات نظارت و داوری از امتیازات مثبت برای بهره‌مندی از خدمات مرکز برخوردار می‌شوند.

مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران اشخاص علاقمند و مستعدی که در این دوره توسط اساتید دوره انتخاب می‌شوند، در تورهای علمی و آموزشی خود همراه می‌کند. همچنین"ایمینو" از میان شرکت کنندگان، ۳ نفر را که بالاترین نمره را کسب کنند، بورسیه و هزینه دوره را به آنها باز می‌گرداند.

این دوره‌ها برای استارتاپ‌های مستقر در «ایمینو» رایگان و برای دانشجویان و فعالان بخش معدن و صنایع معدنی کشور و استارتاپ‌های مستقر در مراکز نوآوری و شتابدهنده‌های سراسر کشور که بصورت آنلاین برگزار می شود با ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این دوره برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن‌های 26856300 و 26856316 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =