گوشت قرمز

رئیس اتحادیه فروشندگان قرمز اصفهان گفت: قیمت گوشت طی دو هفته گذشته ثابت بوده است و کمبودی هم از نظر موجودی گوشت قرمز در اصفهان وجود ندارد. واحدهای صنفی هم باید گوشت را با قیمت مناسب به مشتریان عرضه کنند.

اصغر پورباطنی در گفت‌وگو  با خبرنگار ایراسین درباره وضعیت گوشت قرمز اظهار کرد: قیمت گوشت طی دو هفته گذشته ثابت بوده است و کمبودی هم از نظر موجودی گوشت قرمز در اصفهان وجود ندارد.

وی گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی (بره) درجه یک به همراه ۱۵۰ گرم دنبه و با استخوان ۱۳۵ هزار تومان است که اگر مشتری دنبه نخواهد به ۱۴۵ هزار تومان افزایش خواهد یافت. گوشت گوسفندی بدون استخوان هم نرخ ندارد اما قاعدتا بین ۱۷۰ تا ۱۷۵ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم معقول است.

رئیس اتحادیه فروشندگان قرمز اصفهان درباره قیمت گوشت گاو در بازار هم گفت: قیمت گوشت گاو همواره ۱۰ هزار تومان کمتر از قیمت گوشت گوساله است. در حال حاضر هم هر کیلوگرم گوشت گوساله ۱۶۵ هزار تومان و مغز ران آن مورد دلخواه مشتری باشد، ۱۷۰ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم است.

پورباطنی درباره فروش گوشت قرمز مخلوط گوسفند و گوساله با قیمت ۱۸۰ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم نیز اظهار کرد: بیان اینکه قیمت گوشت مخلوط به قیمت گوشت ها بستگی دارد اما از آنجا که نه قمیت گوسفند و نه قیمت گوساله ۱۸۰ هزار تومان نیست، این مسئله مصداق گرانفروشی بوده و مشتریان باید این مورد را به اتحادیه گزارش دهند.

وی افزود: در صورت گزارش اتحادیه تذکرات لازم را به فروشنده داده و مبلغ مازاد دریافت شده را به مشتری باز می‌گرداند. در غیر این صورت واحد صنفی خاطی به تعزیرات معرفی می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان قرمز اصفهان با تاکید بر اینکه مشکلی از نظر تامین گوشت مورد نیاز مردم در اصفهان وجود ندارد، گفت: این موضوع بیشتر به دلیل کاهش قدرت خرید مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =