کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: وضعیت کرونا در اصفهان نگران کننده است و با توجه به عدم حساسیت جامعه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و نبود لاک داون (محدودیت های سختگیرانه کرونایی) پیش بینی می شود سهمگین ترین و طولانی ترین موج را بگذرانیم.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به وضعیت ناگوار و بی تفاوتی مردم در موج اخیر کرونا اظهار نگرانی کرد و گفت: تعداد موارد بستری از دو هزار نفر هم عبور کرد و با توجه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی دورنمای خوبی برای موج پنجم متصور نیستیم.

وی افزود: با توجه به عدم حساسیت جامعه به رعایت پروتکل های بهداشتی و نبود لاک داون (محدودیت های سختگیرانه کرونایی) پیش بینی می شود سهمگین ترین و طولانی ترین موج را بگذرانیم.

وی افزود: در شبانه روز گذشته از دو هزار و ۷۰ بیمار مشکوک به کرونا ۹۲۵ مورد قطعی شناسایی شد و ۳۶۳ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۱۸ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز دو هزار  و ۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۲۵۸ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۱۰ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته۵ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

رعایت نکنیم؛ طولانی ترین پیک کرونا در انتظار اصفهان است/شناسایی ۹۲۵ مورد جدید کرونا

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =