اختتامیه سمپوزیوم فولاد 97

مدیرعامل فولاد سنگان گفت: چیزی که در سمپوزیوم جای خالی اش احساس می شود بحث حضور متخصصان و فعالان این حوزه از کشورهای خارجی و منطقه است.

میرمحمدی در گفتگو با خبرنگار ایراسین  با اشاره به اینکه مجموعه فولاد سنگان با رویکرد تحقق رشد متوازن در صنعت فولاد وارد فعالیت صنایع معدنی شد، اظهار کرد: این مجموعه در مسئولیت خودش 2 پروژه بزرگ 5 میلیون تنی کنستانتره و گندله را داشت که خوشبختانه سال گذشته پروژه گندله سازی اش محقق شد و به بهره برداری رسید و 4 میلیون تن ظرفیت تولید دارد.

وی ادامه داد: پروژه کنستانتره را هم امیدواریم در سال 98 افتتاح شود.

مدیرعامل مجموعه فولاد سنگان تصریح کرد: یکی از برنامه ها و چشم اندازهایی که در سمپوزیوم بیست و یک مطرح است بحث رشد متوازن است، من فکر می کنم تحقق شعار سنگ تا ورق که همیشه برای فولاد مبارکه یکی از شعارهای جدی بوده است.

وی گفت: در مجموعه فولاد مبارکه با حفظ سهم 50 درصدی از تولید فولاد کشور محقق شده است و امیدواریم در سایر بخش های زیرساختی و بحث های ریلی و جاده ای برنامه ها محقق شود و ما شاهد یک صنعت فولاد تمام عیار با استفاده از همه ظرفیت ها باشیم.

میرمحمدی با اشاره به اینکه چیزی که در سمپوزیوم جای خالی اش احساس می شود بحث حضور متخصصان و فعالان این حوزه از کشورهای خارجی و منطقه است، تاکید کرد: با توجه به شرایط کشور این مبحث ملموس است هرچند که صنعت فولاد کشور به سمت خودکفایی پیش می رود ولی امروز ما توانمند هستیم که بتوانیم دانش فولادی خود را صادر کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =