حسین همت گیر

مدیر برنامه ریزی خرید و بومی سازی شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت:

حسین همت گیر در گفتگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه برگزاری چنین همایشاتی در این سطح روز به روز دارد از حالت های کلیشه ای قدیمی به حالت های تخصصی و علمی تبدیل می شود، تاکید کرد: ما پیشرفت شرکت ها را در زمینه های تخصصی در این نمایشگاه ها می بینیم.

وی ادامه داد: حضور شرکت های خارجی مانند قبل نیست و شرکت هایی که از لحاظ تکنولوژیکی حرف برای گفتن دارند متوجه شده اند ایران در زمینه صنعت فولاد پیشرفت های خوبی کرده و سعی می کنند در زمینه های تخصصی ورود کنند.

مدیر برنامه ریزی خرید و بومی سازی شرکت فولاد مبارکه اصفهان تصریح کرد: شرکت های داخلی هم پیشرفت خوبی داشته اند و محصولاتی که شبیه سازی داخلی شده و حتی آن هایی که موفق به صادرات شده اند اینجا ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه می تواند با نمایشگاه بومی سازی هم پوشانی داشته باشد، افزود: در کل خیلی خوب بوده چون توانسته افراد و محصولات جدید را به صنعت کشور بشناساند. ما متاسفانه از باب اطلاع رسانی در مورد شرکت های فولادی معدنی یا حتی صنایع مختلف در کشور ضعیف هستیم، در گوشه گوشه این کشور در صنایع مختلف کارهای خوبی می شود از جهت بومی سازی و ساخت قطعات و تجهیزات، برای اطلاع رسانی شاید جای رسانه ها خالی است و باید بیش از پیش روی این مسئله کار شود.

همت گیر با تاکید بر اینکه نقش انجمن هم این وسط باید پررنگ تر شود تا هرگاه صنعت یا شرکتی رشد می کند و به موفقیت می رسد به اطلاع بقیه صنایع مشابه برساند، اضافه کرد: این مهم سبب می شود تا آن ها هم بتوانند از موارد مطلوب استفاده کنند، اگر غیر از این باشد ممکن است هر کس راه رفته فرد دیگری ر دوباره طی کند و وجود این همایش ها باعث می شود بتوانیم نشر اطلاعاتی را داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =