سرهنگ محمدی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: با توجه به ابلاغ ستاد استانی مقابله با کرونا تا اطلاع ثانوی توقف هرگونه وسیله نقلیه درحاشیه رودخانه زاینده رود، ناژوان، پارک جنگلی صفه و سایر تفرجگاه های اصفهان ممنوع و مشمول جریمه می شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: با توجه به ابلاغ ستاد استانی مقابله با کرونا تا اطلاع ثانوی توقف هرگونه وسیله نقلیه درحاشیه رودخانه زاینده رود، ناژوان، پارک جنگلی صفه و سایر تفرجگاه های اصفهان ممنوع و مشمول جریمه می شود.

وی افزود: امکانات و تجهیزات لازم برای برخورد با تخلفات را داریم اما تمایل به اعمال جریمه و برخورد با شهروندان با فرهنگ استان اصفهان مدنظر نیست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با تصویب ستادملی و استانی مبارزه با کرونا مراکز و دفاتر تعویض پلاک و فعالیت آموزشگاه های رانندگی به جز خدمات آزمون عملی و آموزشهای عملی درکلانشهر اصفهان و شهرستان های قرمز کرونایی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی گفت: در حال حاضر شهرستان های کاشان، اردستان و اصفهان در وضعیت قرمز است و در صورت افزوده شدن سایر شهرستانها به وضعیت قرمز، بلافاصله از فردای آن روز نسبت به تعطیلی اقدام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =