فروش فولاد مبارکه با 58 درصد رشد مواجه شد

معاون امور سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: سمپوزیوم آهن و فولاد تبدیل به سنت سالیانه شده است که شرکت های زیادی از جمله صنایع خام و بالا دستی و پایین دستی در آن شرکت دارند و کلیه اطلاعات عملیاتی رد و بدل می شود و راهکارهایی برای سال آتی صنایع فولادی ارایه می شود.

رضا یزدخواستی در گفت و گو با خبرنگارما افزود: اگر توزان در وسعت جغرافیایی تولیدات معدنی مد نظر باشد این مساله امکان پذیرنیست به این علت که هر بخشی از کشور استعداد یک نوع تولید را دارد، به عنوان مثال تولیدات معدنی بیشتر در استان های یزد کرمان و خراسان و امثالهم انجام می پذیرد.

وی ادامه داد: صنعت فولاد در جایی بیشتر مطرح است که آب وجود دارد و شرکت هایی که برنامه توسعه دارند ودر تمام کشور برنامه ریزی می کنند در برنامه های توسعه ای خود این موضوع را مدنظر دارند که همراه با رشد متوازن فولاد خط تولید هم اضافه شود.

معاون سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه اصفهان رد و بدل کردن اطلاعات را از مهمترین بخش های این سمپوزیوم دانست که باعث می شود تمام فعالیت های دست اندرکاران فولاد بهترین کمک و اهرم برای تدبیراستراتژی سایر شرکت های وابسته به صنعت فولاد باشد.

یزدخواستی در پایان گفت: موفقیت این سمپوزیوم به این خاطر است که سالی یک بار فعالان فولاد کنارهم قرار می گیرند و نظرات خود را در این شرایط چه در سطح ملی و چه در سطح  بین المللی ارایه داده و در این رابطه با تبادل اطلاعات و برنامه ریزی نقش موثری را در برنامه های آتی ایفا می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =