فولادمبارکه

معاون اجرایی پروژه های فولاد مبارکه اصفهان گفت: سمپوزیوم فولاد تشکلی است که هر ساله فولادی ها در آن جمع می شوند و نسبت به آخرین دستاوردهای صنعت فولاد تبادل نظر و درد و دل می کنند.

احمد سعید بخش در گفت و گو با خبرنگار ایراسین افزود: این سمپوزیوم می تواند علاوه بر نگرش بر حوزه های تخصصی به جایگاه علم در عرصه های تولید هم نظر داشته باشد و حضور فعالانه فولادی ها در این سمپوزیوم ارتقا علمی و شاخص های دانش را بالاتر خواهد برد.

وی با اشاره به اینکه برای رشد متوازن فولاد وجود چنین گردهمایی هایی لازم و ضروری است تصریح کرد: بنده به شخصه از جمله کسانی هستم که معتقدم نباید به معادن مجوز تولید فولاد سازی و صنایع بالا دستی داده شود، چرا که این معادن وظیفه تامین مواد اولیه صنایع فولاد سازی را دارند و اگر به سمت صنایع فولاد سازی بروند ما با کمبود منابع روبرو خواهیم شد.

معاون اجرایی پروژه های فولاد مبارکه اصفهان تاکید کرد: این سمپوزیوم در راستای بهبود وضعیت کلی صنایع و به دنبال آن بهبود وضعیت صنایع برگزار می شود و به واسطه آمار و ارقامی که در این گردهمایی ها به آنها پرداخته می شود همه در جریان امور قرار می گیرند و می توانند با همفکری هم راهکارهای مفیدی را ارایه دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =