• ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
  • کد خبر: 1542
  • readingTime: ۲ دقیقه
هندبال سپاهان

با تساوی تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان مقابل زاگرس اسلام آباد، طلایی پوشان اصفهانی همچنان صدرنشین لیگ برتر کشور هستند.

به گزارش ایراسین، هفته ششم دور برگشت لیگ برتر هندبال اقایان روز پنجنشبه گذشته با برگزاری دو دیدار آغاز شد که از ساعت ۱۶ تیم رده سومی نیروی زمینی کازرون در کرمان میهمان صنعت مس این شهر بود که در یک بازی حساس موفق شد با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ از سد میزبان خود یعنی مس کرمان عبور کند، دیدار رفت دو تیم با برتری ۲۶ بر ۲۴  نیرو زمینی به پایان رسیده بود.
نماینده استان فارس با این برد ۲۰ امتیازی شد و همچنان در جایگاه سوم به کار خود در لیگ برتر ادامه می
دهد.
در دیگر بازی روز پنجشنبه نفت و گاز گچساران در خانه از سربدران سبزوار پذیرایی می کرد و توانست میهمان خود را با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ از پیش روی بردارد، گچساران با این برد در جدول لیگ برتر ۵ امتیازی شد و دومین برد فصل خود را مقابل هوادران جشن گرفت. دیدار رفت دو تیم با تقسم امتیازات و تساوی برابر ۲۳ به پایان رسیده بود.
رمضانعلی دولو سرپرست فدراسیون در حاشیه این دیدار بافرهــاد‌جعــفری مدیر منابع انسانی این شرکت، افزود: همه ما انتظار قهرمانی یا نایب قهرمانی یکی از تیم‌های هندبال بانوان و آقایان را در لیگ برتر امسال داشتیم اما اکنون با ارائه این بازی خوب مردان نفت گچساران باید بگویم این جوانگرایی کمتر از قهرمانی لیگ برتر نیست.
نماینده گچساران که  فصل گذشته توانست به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد‌، امسال با جذب بازیکنان جوان و بومی از شرایط خوبی بهره مند نیست و در قعر جدول لیگ برتر در این فصل به کار خود ادامه می دهد. لازم به ذکر است شاگردان مهدی ‌آزاد منجیری به علت شرایط ضعیف مالی و اقتصادی از حضور در مسابقات جام باشگاهای آسیا انصراف دادند.
دو دیدار باقی مانده هفته پانزدهم لیگ برتر روز جمعه برگزار شد که در اصفهان شاگردان کیوان‌صادقی میزبان تیم رده چهارمی فراز بام  دهدشت بودند و در خانه با نتیجه ۲۵ بر ۲۴ شاگردان ناصر‌سلیمی را شکست دادند، ذوب آهن با این برد ششمین برد خود را در این فصل دشت کرد و در جایگاه ششم ۱۲ امتیازی شد، دیدار رفت دو تیم با برتری ۳۵ بر ۲۷  دهدشت به پایان رسیده بود.
تیم هندبال فراز بام دهدشت با این باخت ۱۵ امتیازی باقی ماند و با دو بازی کمتر در جایگاه چهارم لیگ برتر قرار دارد.
آخرین بازی هفته پانزدهم بین دو تیم  ۲۱ امتیازی و صدرنشین زاگرس اسلام اباد غرب و سپاهان اصفهان برگزار شد که در یک بازی حساس و جذاب دو تیم به نتیجه برابر ۲۳ رضایت دادند تا همچنان به روند بدون باخت خود در لیگ برتر ادامه دهند
دیدار رفت در اصفهان همچون این دیدار برنده ای نداشت و دو تیم به  نتیجه برابر ۲۷ رضایت دادند. نیمه اول این دیدار، با برتری ۱۳ بر۱۲ طلایی پوشان همراه بود.
از نکات حائز اهمیت این دیدار می توان به حضور رمضانعلی دولو سرپرست فدراسیون هندبال اشاره کرد.
این هفته تیم  سه امتیازی هیات هندبال نجف آباد با قرعه استراحت روبرو بود نماینده استان اصفهان درجایگاه هشتم جدول ۹ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =