صبوحی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی با اشاره به افزایش ۴۶ درصدی درآمد استان اصفهان نسبت به سال گذشته گفت: این در حالی است که سهم سایر دستگاه‌ها در مصوب درآمدهای استانی ۶.۱۴ درصد بوده که تنها ۳.۳۳ درصد آن محقق گردیده است.

علی صبوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: با توجه به اوج گیری تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا در سال ۹۹، شرایط ویژه‌ای برای اقتصاد کشور حادث شد که برای جبران این تبعات منفی، ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم از ابتدای سال توسط دولت ابلاغ و تاکید شد موارد اقدامی سال‌های قبل به صورت موثرتری در دستور کار و عملیاتی شود. محورهای کلان این تمهیدات عبارتند از «تحقق کامل درآمدهای مالیاتی»، «تحقق واگذاری‌های مصوب قانون» و «فروش اوراق خزانه».

وی افزود: عملکرد استان اصفهان در خصوص تحقق منابع درآمدی قانون بودجه ، تحقق ۱۱۴ درصدی درآمدهای مصوب قانون بودجه سهم استان اصفهان بوده که این عملکرد علیرغم شرایط خاص سال ۹۹ بعد از ۵ سال محقق شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان، میزان وصولی استان اصفهان را تا پایان سال گذشته (۱۳۹۹) مبلغ ۱۲۰ هزار و ۳۲۴ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۶ درصد رشد داشته است.

صبوحی ادامه داد: سهم سایر دستگاه‌ها در مصوب درآمدهای استانی ۶.۱۴ درصد بوده که تنها ۳.۳۳ درصد آن محقق شده است. از کل مبلغ وصولی استان، سایر دستگاه‌های اجرایی استان ۳۸ درصد عدم تحقق درآمد در سال ۱۳۹۹ داشته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =