نادری

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: بیش از ۵۰ پرونده کالای احتکار شده در کارگروه احتکار استان اصفهان بررسی و در بین جامعه هدف توزیع شده است.

اسماعیل نادری در گفت وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان از توزیع بسته های معیشتی در ماه رمضان توسط بخش خصوصی و خیریه ها در استان اصفهان اظهار کرد: در مورد اخیر، برای نمونه بخش خصوصی ۱۳۰ هزار بسته معیشتی را در اختیار افراد کم برخودار با حمایت سازمان صمت اصفهان قرار می دهد.

وی افزود: نقش سازمان صمت اصفهان در حمایت از خیریه ها در توزیع بسته های معیشتی در اصفهان اینگونه است که تهیه کالاهای اساسی با قیمت مناسب را با پوشش حداکثری تهیه و توزیع کند. 

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان به کارگروه احتکار در استان اصفهان هم اشاره ای کرد و گفت: کالاهای احتکار شده در استان اصفهان فهرست بندی شده است و با نظر کارگروه و اولویت بندی در حال اقدام است.

وی به فرایند تعریف شده در کارگروه احتکاراستان اصفهان اشاره ای کرد و افزود: طبق این فرایند در نظر داریم کالاهای احتکار شده اولویت بندی شده توزیع شود. برای نمونه اگر کالای احتکار شده جزء کالاهای اساسی باشد طبق فرایند تعریف شده توزیع می شود تا هرچه سریع تر به دست جامعه هدف خود برسد.

نادری افزود: بیش از ۵۰ پرونده کالای احتکار شده در کارگروه احتکار استان اصفهان بررسی و در بین جامعه هدف توزیع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =