• ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
  • کد خبر: 13173
  • readingTime: ۲ دقیقه
محمدرضا خلعتبری

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: فقط حسرت می خورم که چرا سپاهان در این فصل جزو تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نیست.

به گزارش ایراسین، محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در آستانه بازی با نساجی مازندران گفت: امیدوارم در این بازی به حداکثر امتیاز دست یابیم، اگر می خواهیم در کورس قهرمانی بمانیم باید با کسب پیروزی مازندران را ترک کنیم و تمرکز کافی داشته باشیم.

وی با اشاره به بازی هفته نوزدهم مقابل نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه نقش جهان خاطر نشان کرد: در روزی که استحقاق سه امتیاز را داشتیم، بازی مساوی شد. موقعیت های خیلی خوبی داشتیم و می توانستیم سه امتیاز را بگیریم، اما امان از روی که توپ نخواهد وارد دروازه بشود و نمی شود کاری کرد.

محمدرضا خلعتبری افزود: تمام تلاشمان را کردیم و نیمه اول و دوم چند موقعیت خوب داشتیم. اما نمی شود کاری کرد و به آینده امیدواریم. باید نساجی را ببریم تا این تساوی خانگی را جبران کنیم. کارمان خیلی سخت است ولی تمام تلاشمان را می کنیم.

بازیکن فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: فولاد ایران اولین تیمی بود که در پلی آف به میدان رفت بازی این تیم مقابل السد قطر بسیار هوشمندانه و منطقی بود در واقع مشخص بود کادر فنی فولاد از قبل به خوبی حریف را آنالیز کرده و برای ۹۰ دقیقه برنامه ریزی صورت گرفته است. آذری به عنوان مدیرعامل تجربه زیادی است مسابقات بین المللی دارد جواد نکونام سال‌ها در اروپا و تیم ملی تجربه کسب کرده و یکی مثل مهدی هاشمی نسب به نظرم کمک زیادی به تیم فولاد کرده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه فولاد ایران در دومین بازی خود مقابل الوحدات به پیروزی رسید و امیدوارم از گروه D  این رقابت ها صعود کند.

محمدرضا خلعتبری با اشاره به بازی های تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می کردم تراکتور مقابل پاختاکور ازبکستان به پیروزی می رسد چون با دو گل از حریف جلو بود اما نمی‌دانم چطور ۳-۲ گل عقب افتاد و خدا را شکر که گل مساوی را زد و شکست نخورد. در بازی با الشارجه امارات هم به تساوی بدون گل رسید اما این تیم برای صعود از گروه B  باید در بازی های آینده به پیروزی فکر کند.

بازیکن فولاد مبارکه سپاهان پیرامون حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه پرسپولیس ایران با برنامه ریزی مناسب توانست تیم های الوحده امارات و الریان قطر را شکست دهد و امیدوار به صعود از گروهE  است و امیدوارم این مهم محقق شود.

وی در پایان افزود: تیم استقلال ایران هم مقابل الاهلی عربستان فوق‌العاده کار کرد و از دیدن پیروزی این تیم لذت بردم. امیدوارم که هر چهار تیم کشورمان از گروه‌های خود صعود کنند، چون موفقیت آنها به نفع کل فوتبال کشور است. فقط حسرت می خورم که چرا سپاهان در این فصل جزو تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =