• ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
  • کد خبر: 10613
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمدرضا خلعتبری

مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: سه سال در تیم سپاهان بودم و به همراه آن دو قهرمانی کسب کردم.

به گزارش ایراسین، محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در جمع خبرنگاران صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد و گفت: تمام تلاشم این است که سپاهان موفق باشد. سه سال در این تیم بودم و به همراه آن دو قهرمانی کسب کردم، اینجا مانند خانه من است. امیدوارم در ادامه فصل بتوانم خیلی بهتر به تیمم کمک کنم.

وی در ادامه در خصوص شرایط آمادگی خود بیان داشت: در بازی با نفت آبادان دچار مصدومیت شدم. بعد از آن با محرم نویدکیا صحبت کردم و گفت بهتر است ریسک نکنیم شاید این مصدومیت بیشتر شود. دو سه روز استراحت کردم و به فیزیوتراپی پرداختم و بعد از آن به تمرینات تیمی اضافه شدم و خداراشکر توانستم مقابل شهرخودرو حدود ۳۰ دقیقه بازی کنم، اکنون شرایط خوبی دارم و مشکلی نیست.

محمدرضا خلعتبری با اشاره به شکست تلخ سه بر یک مقابل شهرخودرو خاطر نشان کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم، پنالتی گرفتیم و به گل رسیدیم. بعد از آن هم یک موقعیت خیلی خوب داشتیم که تبدیل به گل نشد. روی اشتباه خودمان پنالتی دادیم و گل خوردیم.

مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: در نیمه دوم تلاش کردیم دوباره به گل برتری برسیم و هجومی بازی کردیم اما روی یک ضد حمله گل خوردیم. در ادامه خواستیم گل خورده را جبران کنیم، دو سه موقعیت خیلی خوب هم داشتیم که استفاده نکردیم. متاسفانه ده نفره شدیم و پس از آن یک گل دیگر هم دریافت کردیم، برای کسب سه امتیاز رفته بودیم. شانس با ما یار نبود و نتوانستیم از موقعیت‌هایمان آنطور که باید و شاید استفاده کنیم. امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده جبران کنیم.

وی پیرامون دیدار این هفته تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی سختی مقابل ذوب‌آهن داریم. شرایط این تیم طوری است که حتما برای پیروزی می‌آید. ما هم دوست داریم بازی را ببریم که شرایطمان در جدول بهتر شود. هردو تیم کار خیلی سختی دارند و امیدوارم در آخر مسابقه تیم ما پیروز باشد.

محمدرضا خلعتبری در پایان تاکید کرد: از بازی کردن در سپاهان راضی هستم و از زندگی در اصفهان لذت می‌برم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =