حسن قاضی عسگر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: کالاهای اساسی اصفهان در ماه رمضان با شبکه رهتاب مدیریت شده است؛ بنابراین توصیه می شود اقلام اساسی از فروشگاه های بزرگ که به شبکه رهتاب متصل هستند تهیه شود.

سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: کالای اساسی شکر در استان اصفهان از طریق شبکه رهتاب توزیع می شود و بازار آن به ویژه در ماه رمضان تحت کنترل است.

وی افزود: از مردم تقاضا می شود خرید کالاهای اساسی را از فروشگاه های مجهز به سامانه رهتاب تامین کنند چراکه با کمبود مواجه نمی شوند و هم با قیمت مصوب تنظیم بازار تهیه می کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه قیمت شکر صنف و صنعت گران تر از شکر خانوار عرضه می شود ممکن است در برخی از فروشگاه ها قیمت شکر گران تر از قیمت مصوب تنظیم بازار باشد بنابراین توصیه می شود اقلام اساسی از فروشگاه های بزرگ که به شبکه رهتاب متصل هستند تهیه شود.

وی در ادامه به بازار مدیریت شده روغن هم اشاره ای کرد وگفت: با راه اندازی مجدد کارخانه گلبهار هیچ گونه محدودیتی از نظر تولید و عرضه روغن در اصفهان وجود ندارد. کالای اساسی روغن هم از طریق سامانه رهتاب توزیع می شود و امکان توزیع این محصول به دیگر استانهای کشور هم فراهم شده است.

قاضی عسگر اعلام کرد: دو محموله از روغن تصفیه نشده و مواد خام در بنادر کشور در حال تخلیه است و از نظر تامین مواد اولیه روغن دچار مشکل نخواهیم شد.

وی به نگرانی بازار مرغ در ماه رمضان هم پایان داد و گفت: مرحله توزیع مرغ اصفهان هم در سامانه رهتاب در حال نهایی شدن است و با اتصال ۶۰۰ واحد مرغ فروشی به شبکه رهتاب امیدواریم بازار مرغ در اصفهان کنترل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =