• ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
  • کد خبر: 12060
  • readingTime: ۲ دقیقه
ایران

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی با نتیجه ۳ بر صفر مقابل تیم ملی سوریه به برتری رسید.

به گزارش ایراسین، تیم ملی فوتبال ایران به میزبانی ورزشگاه آزادی و در دیداری تدارکاتی امروز سه شنبه دهم فروردین از تیم ملی سوریه پذیرایی کرد و توانست این تیم را با سه گل بدرقه کند. با شروع بازی در نیمه اول تیم ملی ایران همان دقیقه نخست توسط کنعانی‌زادگان به گل رسید تا سوریه به لاک دفاعی فرو نرود. پس از این گل سوری ها تلاش برای جبران کردند که در این بین موفق به گلزنی نشدند. دقیقه ۳۸ علیرضا بیرانوند شروع بسیار خوبی داشت و زمینه دومین گل ایران را فراهم کرد و سردار آزمون موفق به گلزنی شد.

 ملی پوشان ایران با برتری دو گل به رختکن رفتند. آن چیزی که بیشتر در ۴۵ دقیقه نخست به چشم آمد این بود که ایران از جناح چپ با وجود میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی بیشتر تمایل به نفوذ داشت و همچنین شاگردان اسکوچیچ عمق دفاع سوریه را هدف قرار داده بودند.

در نیمه دوم تیم سوریه تلاش زیادی برای گلزنی داشت که حتی شوت محمد المواس در دقیقه ۵۹ دیرک افقی دروازه بیراوند را لرزاند. اسکوچیچ با آوردن امید ابراهیمی و کریم انصاری فرد نبض بازی را در دست گرفت و به نوعی بازی را مدیریت کرد تا اینکه دقیقه ۸۱ توسط انصاری فرد به سومین گل رسیدیم. ایران با شکست سه بر صفر سوریه سال ۱۴۰۰ را با پیروزی آغاز کرد.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری(امید نورافکن ۸۵)، جعفر سلمانی (سیامک نعمتی۷۲)، میلاد محمدی (سید ابوالفضل جلالی ۶۵)، احمد نوراللهی، احسان حاج‌صفی (امید ابراهیمی ۶۵)، علی قلی‌زاده (اللهیار صیادمنش ۸۵)، مهدی طارمی و سردار آزمون(کریم انصاری فرد ۷۲)        سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ترکیب سوریه: ابراهیم عالمه، ثائر کروما، عمرو میدانی، فارس ارناووط، یوسف الحموی، موید عجان ( محمد یوسف ۶۹)، کامل حمیشه، محمد عنز، محمد عثمان، محمد المواس و عبدالرحمن برکات    سرمربی: نبیل  معلول

تیم داوری: موعود بنیادی‌فر، محمدرضا ابوالفضلی و علیرضا ایلدروم

کارت زرد: محمد المواس (۲۵) از سوریه

دقایق حساس:

*دقیقه یک گل اول ایران توسط محمدحسین کنعانی‌زادگان: ارسال کرنر علی قلی‌زاده با ضربه سر کنعانی‌زادگان تبدیل به گل شد.

دقیقه ۱۷: سردار آزمون پاس عمقی مهدی طارمی را در مصافی تک به تک نتوانست تبدیل به گل کند.

دقیقه ۲۱: شوت احسان حاج‌صفی از پشت محوطه از بالای دروازه سوریه راهی اوت شد.

دقیقه ۲۸: ضربه سر عبدالرحمن برکات را بیرانوند به کرنر فرستاد.

*دقیقه ۳۸ گل دوم ایران توسط سردار آزمون: شروع مجدد عالی علیرضا بیرانوند در مصافی تک به تک به مهدی طارمی رسید که این بازیکن توپ را به بدن ابراهیم عالمه گلر سوری ها زد که در برگشت سردار آزمون دروازه بدون دراوزه بان سوریه را باز کرد.

دقیقه ۴۰: ضربه فنی علی قلی‌زاده با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه سوریه عبور کرد.

دقیقه ۴۸: پرتاب بلند علیرضا بیراوند در مصافی تک به تک به طارمی رسید که این بازیکن نتوانست دروازه سوریه را باز کند.

دقیقه ۵۹: پاس عبدالرحمن برکات با شوت محمد المواس همراه شد که ضربه این بازیکن به زیر طاق دروازه ایران اصابت کرد، اما تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۷۳: ضربه سر عبدالرحمن برکات با اختلاف کمی از کنار دروازه ایران راهی اوت شد.

دقیقه ۷۷: ضربه محمود المواس از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه ایران گذر کرد.

*دقیقه ۸۱ گل سوم ایران توسط کریم انصاری فرد: کریم انصاری فرد پاس عرضی طارمی را با یک سرتوپ زیبا تبدیل به گل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =