احمد مرادی

نماینده مردم بندر عباس، قشم، حاجی آباد، بندر خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی، طرح «اقتصاد مقاومتی با شرکت‌های برتر» و به دنبال آن امضای تفاهم‌نامه‌های توسعه سرمایه گذاری اقتصاد مقاومتی را اقدام مناسبی از سوی علیرضا رزم حسینی «وزیر صنعت، معدن و تجارت» ارزیابی کرد.

احمد مرادی پس از پایان مراسم امضای تفاهم‌نامه‌های توسعه سرمایه گذاری اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر صمت و معاون قضایی دادستان کشور برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: انتظار داریم که تمامی شرکت‌های بزرگ و توانمند در کنار ایجاد اشتغال و تولید به امر مسئولیتهای اجتماعی مبادرت ورزند.

وی در ادامه بیان کرد: شرکت‌ها باید از ظرفیت‌های توسعه ای خود برای ارایه خدمات مناسب به مردم و توانمندسازی آنها بهره گیرند تا مردم در اقصی نقاط کشور به خصوص مناطق کمتر برخوردار از این ظرفیت‌ها استفاده نمایند.

نماینده مردم بندر عباس، قشم، حاجی آباد، بندر خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی، گفت: با ورود شرکتهای توانمند به عرصه خطیر مسئولیتهای اجتماعی دلگرمی و اشتیاق مردم برای کمک به افزایش ارزش افزوده واقعی تولید بیشتر می شود.

مرادی همچنین شرکتهای امضاء کننده تفاهم نامه را شرکت‌های خوشنام و توانمندی دانست که باید مورد حمایت قرار بگیرند و تصریح کرد: این شرکت‌ها الگویی برای ریسک پذیری دیگر شرکت‌ها برای ورود به این عرصه هستند.

گفتنی است که وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای سیاست توسعه متوازن تولید و صنایع و معادن در کشور و ایجاد فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری، اقدام به شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و معرفی آن‌ها به ۱۰۰ شرکت تولیدی برتر کرده است روز دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹، در مرحله اول اجرای این طرح، تفاهم همکاری با حضور ۵ شرکت در قالب ۶۲ پروژه و با سرمایه‌گذاری بالغ ‌بر ۱۵۲ هزار میلیارد تومان، مبادله شد تا نقطه آغازی برای ایجاد یک تحول بزرگ در جهت توسعه سرمایه‌گذاری و حمایت از کالای ایرانی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =