گل گهر

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان برای صدرنشینی دوباره از گل گهر سیرجان پذیرایی می کند.

به گزارش ایراسین، اولین هفته دور برگشت لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ روز دوشنبه یازدهم اسفندماه ۹۹ با انجام ۸ بازی در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود و در مهمترین بازی که به میزبانی ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد، تیم فولاد مبارکه سپاهان از ساعت ۱۵:۴۵ به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت.

شاگردان نویدکیا در نیم فصل نخست ۲۸ امتیاز کسب کردند و اکنون با فاصه دو امتیازی نسبت به پرسپولیس تهران در جایگاه دوم قرار دارند. سپاهان خیلی امیدوار است که قرمزپوشان پایتخت مقابل سایپا امتیازی کسب نکنند و از طرفی با شکست دادن گل گهرسیرجان مجددا به صدر جدول تکیه زند.

تیم گل گهر سیرجان هم نیم فصل خوبی را پشت سر گذاشته است هرچند در بازی آخر با ۵ گل مغلوب پرسپولیس صدرنشین شد. شاگردان امیر قلعه نویی هم اکنون با ۲۲ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارند و سپاهان نباید به جایگاه این تیم نگاه کند چرا که گل گهر نشان داده که برای هر تیمی خطرناک است. امید اول سپاهانی ها برای باز کردن دروازه سیرجانی ها، سجاد شهباززاده آقای گل نیم فصل نخست است. بازی رفت دو تیم با نتیجه سه بر یک به نفع گل گهر سیرجان رقم خورد و اکنون شاگردان نویدکیا به دنبال انتقام گیری هستند.

فولاد خوزستان - ذوب آهن اصفهان/ رونمایی از ذوب آهن حسینی

در ساعت ۱۷:۳۵ تیم فولاد خوزستان میزبان ذوب آهن اصفهان است. ذوب آهن در نیم فصل نخست ضعیف ترین نتایج تاریخ خود را با هدایت رحمان رضایی تجربه کرد و با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت و با تیم آخر تنها سه امتیاز فاصله دارد. در اواخر نیم فصل نخست بود که رحمان رضایی اخراج شد و گزینه های مختلفی همچون فرهاد مجیدی، علیرضا منصوریان، فیروز کریمی، حسین فرکی و ... برای هدایت سبزجامگان اصفهانی سر زبان ها افتاد تا اینکه قرعه به نام مجتبی حسینی افتاد، این مربی در گذشته نیز  سکان هدایت این تیم اصفهانی را بر عهده داشته است. باید منتظر رونمایی ذوب آهن حسینی باشیم هرچند بازی بسیار مشکلی مقابل فولاد خوزستان خواهد داشت. فولادی که در نیم فصل نخست بهترین نتایج را کسب و با ۲۳ امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است و برای کسب سهمیه با دیگر رقیبان کوتاه نمی آید. بازی رفت دو تیم با اشتباهات داوری به ضرر ذوب آهن به تساوی ۲ بر ۲ کشیده شد.

مس رفسنجان – استقلال تهران/ فکری به دنبال فرار از انتقادات

تیم استقلال تهران که در هفته های نیم فصل نخست صدر جدول را تصاحب کرده بود، با ارائه یک بازی کاملا ضعیف و شکست دو بر صفر مقابل فولاد مبارکه سپاهان به یکباره صدر جدول را از دست داد و به رده سوم سقوط کرد. این موضوع باعث شد موجی از انتقادات علیه کادرفنی استقلال به ویژه محمود فکری روانه شود. استراحت بین فصل برای استقلالی ها آبستن حواشی مختلفی بود که می توان به قهر مهدی قایدی، وریا غفوری، نشست هیئت مدیره برای برکناری محمود فکری و ... اشاره کرد. آبی پوشان پایتخت ساعت ۱۵ میهمان مس رفسنجان هستند. مسی که در شش بازی گذشته شکست نخورده و با ۲۲ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد. محمود فکری برای فرار از انتقادات محکوم به شکست شاگردان محمد ربیعی است. در بازی رفت تیم مس رفسنجان به میزبانی ورزشگاه آزادی دو بر صفر مغلوب شد و حالا محمد ربیعی سرمربی مس به دنبال جبران است. به هر حال استقلال فکری اگر می‌خواهد دوباره با هوادارانش آشتی کند باید دور برگشت را با پیروزی آغاز کند.

پرسپولیس تهران – سایپا تهران / صدرنشین به دنبال نهمین پیروزی

پرسپولیس تهران از ساعت ۱۷:۲۵ در ورزشگاه آزادی میزبان سایپا تهران است. سرخ پوشان پایتخت نیم فصل نخست را به خوبی پشت سر گذاشتند و با ۳۰ امتیاز صدرنشین لیگ هستند و امید زیادی برای شکست سایپا دارند تا فاصله خود را با دیگر تیم ها زیاد کنند، پرسپولیس با ۸ گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را دارد و کار سایپا برای گلزنی به این تیم بسیار دشوار است زیرا سایپا و ماشین سازی با ۱۰ گل زده ضعیف ترین خطوط حمله لیگ را دارند. سایپا با ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم جدول است، نارنجی پوشان تهرانی در سه دیدار آخر دو شکست و یک مساوی در کارنامه دارند که نتیجه ای مطلوب نیست اما پرسپولیس با سه پیروزی متوالی صدرنشینی را از استقلال و سپاهان ربود. بازی رفت تیم های پرسپولیس و سایپا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

برنامه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران:

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹:

نفت مسجدسلیمان–تراکتور تبریز-ساعت ۱۵ -ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان

نساجی مازندران – آلومینیوم اراک - ساعت ۱۵ – ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

مس رفسنجان – استقلال تهران - ساعت ۱۵ – ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

ماشین سازی تبریز- شهرخودرو مشهد- ساعت ۱۵ –ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز

پیکان تهران – صنعت نفت آبادان - ساعت ۱۵ – ورزشگاه شهدای شهر قدس

فولاد مبارکه سپاهان – گل گهرسیرجان - ساعت ۱۵:۴۵ - ورزشگاه نقش جهان اصفهان

پرسپولیس تهران – سایپا تهران - ساعت ۱۷:۲۵ – ورزشگاه آزادی

فولاد خوزستان – ذوب آهن اصفهان - ساعت ۱۷:۳۵ – ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =