کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی 238 مورد جدید ابتلا به کرونا خبر داد و نسبت به موج سهمگین شیوع ویروس کرونای انگلیسی در اصفهان هشدار داد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه اصفهان هم از ویروس کرونای انگلیسی درامان نخواهد بود، اظهار داشت: ویروس جهش یافته با شیوع بالاتر و دوره کمون کمتر میزان مرگ و میر بالاتری به همراه دارد.

وی افزود: به علت مراودات با استان خوزستان، ایلام، کرمانشاه واستانهایی که در معرض این ویروس قرار گرفته اند چنانچه در استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات جدیت لازم به عمل نیاید گرفتار موج سنگینی خواهیم شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در شبانه روز گذشته از یک هزار و 683 بیمار مشکوک به کرونا 238 مورد قطعی شناسایی شد و 78 نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر78 بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز 414 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: 64 نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر5 بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته سه نفر با تست قطعی کرونا فوت شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =