شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از رفع نیمی از 110 نقطه پرتصادف در استان اصفهان خبر داد و تصمیم برای ژئوپارک شدن تالاب گاوخونی را به سازمان محیط زیست کشور واگذار کرد.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به شناسایی تعداد 110 نقطه پرتصادف در استان اصفهان که 67 مورد از آنها مصوب کشوری است، اظهار داشت: تاکنون نیمی از این نقاط پرتصادف با اعتبار بالغ بر 6 میلیارد تومان و با احداث زیرگذر، ساماندهی و اصلاحات رفع نقص شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به 11 هزار و 800 کیلومتر راه های استان اصفهان اظهار داشت: 412 کیلومتر آزادراه و دو هزار و 24 کیلومتر بزرگراه و 5 هزار و 58 کیلومتر راه های روستایی استان اصفهان را شامل می شود.

وی بیان داشت: طرح عملیات زمستانی راه های استان اصفهان که از آذرماه آغاز شده است کماکان ادامه دارد و 750 نیرودر 42 راهدارخانه مستقر هستند تا تردد در راه های استان اصفهان برقرار باشد.

راه های اصفهان باز است

شیشه فروش با بیان اینکه برای روزهای شنبه و یکشنبه با فعال شدن سامانه بارشی نیروهای راهداری در حالت آماده باش هستند، گفت: تمام راه های استان اصفهان باز است و هیچ مشکلی در تردد شهروندان نیست.

ورود پلاکهای غیربومی به شهر اصفهان؛ممنوع

وی به آخرین وضعیت منع تردد و محدودیت های ترافیکی مطابق با مصوبه کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور هم اشاره ای کرد و گفت: از روز شنبه با هدف کنترل بیماری کرونا و در راستای سیاست محدودیت هوشمند تردد خودروهای غیربومی به کلانشهر اصفهان ممنوع است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: محدودیت های تردد شبانه از 21 تا 4 صبح کماکان ادامه دارد و طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر برقرار است.

طرح ژئوپارک شدن گاوخونی در دست سازمان محیط زیست کشور

وی در ادامه به الزامات ژئوپارک شدن تالاب بین المللی گاوخونی گریزی زد وگفت: مدیریت بحران استانداری اصفهان از سازمان محیط زیست کشور درخواست کرد که ژئوپارک شدن تالاب گاوخونی را در صدر وظایف خود قرار دهد.

شیشه فروش با اشاره به دو راهکار تدوین نقشه راه زاینده رود و ارائه آن در کارگروه احیاء زاینده رود گفت: راهکار های مذکور در راستای احیاء یکپارچه تالاب گاوخونی مهم است و لازم است در جلسه کارگروه احیاء زاینده رود ژئوپارک شدن تالاب گاوخونی هم مطرح شود.

وی افزود: مدیریت بحران استانداری اصفهان از سازمان حفاظت محیط زیست درخواست کرد که احیاء تالاب گاوخونی را در دستور کار کمیسیون حفاظت سیستم های تالابی کشور قرار دهد و پیشنهاد مشخص و پیشگیری از تخریب آن را مصوب کند که ضروت تحقق این خواسته تامین حقابه تالاب گاوخونی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =