• ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۱
  • کد خبر: 10540
  • readingTime: ۱ دقیقه
شکست سنگین سپاهان مقابل شهرخودرو

مدافعان تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پیرامون شکست این تیم مقابل شهرخودرو توضیحاتی را ارائه دادند.

به گزارش ایراسین، امید نورافکن و گئورگی ولسیانی مدافعان تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پیرامون شکست 3 بر یک این تیم مقابل شهرخودرو در جمع خبرنگاران توضیحاتی را ارائه دادند.

امید نورافکن در خصوص این بازی گفت: نتیجه خیلی بدی مقابل شهرخودرو  کسب کردیم و از این شکست متأسف هستیم. مطمئن باشید در مقابل ذوب‌آهن با تمام قدرت وارد زمین می‌شویم تا پیروز میدان شویم و این نتیجه بسیار بد را جبران کنیم.

مدافع تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پیرامون برخورد با بازیکن حریف گفت: در صحنه‌ای با بازیکن شهرخودرو برخورد کردم و دچار مصدومیت شدم، باز هم می‌گویم نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در دیدار مقابل ذوب‌آهن و استقلال موفق باشیم و این نتیجه را جبران کنیم.

همچنین گئورگی ولسیانی دیگر مدافع سپاهانی پیرامون این شکست بیان داشت: بازی را بسیار خوب آغاز کردیم اما متأسفانه در ادامه یک پنالتی به تیم حریف دادیم و پس از تساوی در نیمه دوم بر روی یک ضدحمله گل دوم را دریافت کردیم.

وی درباره اخراجش گفت: در اواخر بازی زمانی که دروازه‌بان حریف ضربه سر من را دفع کرد شروع به اتلاف وقت کرد، متأسفانه گلرهای تیم‌های حریف به دفعات در دیدارهای گذشته این حرکت را انجام داده‌اند و این موضوع تبدیل به یک عادت در فوتبال ایران شده است. پس از آن صحنه به سمت دروازه‌بان رفتم و به زبان انگلیسی به او گفتم از زمین بلند شو و هیچ حرف غیرمحترمانه‌ای به او نگفتم و پس از آن داور برای هیچ چیز به من کارت زرد نشان داد.

گئورگی ولسیانی افزود: به عنوان کاپیتان حق دارم صحبت کنم و پس از آن کنترل خود را از دست دادم و پس از ۱۰ ثانیه داور به من کارت قرمز نشان داد. هیچ‌گاه درباره داوران صحبت نمی‌کنم اما فقط ۲۰ درصد داوران در ایران خوب قضاوت می‌کنند و ۸۰ درصد داوران یا بر ضد ما هستند و یا تصمیمات نادرست می‌گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =