تالار کوهستان

معاون اقتصادی استانداری اصفهان از افتتاح بزرگترین پروژه اقتصادی استان اصفهان به مناسبت دهه فجر در شهرستان مبارکه تحت عنوان رستوران تالار «کوهستان مبارکه» خبر داد.

سید حسن قاضی عسگر در گفت وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به افتتاح بزرگترین رستوران تالار اصفهان در شهرستان مبارکه به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: در دهه مبارک فجر برنامه های افتتاحی متنوعی در نظر گرفته شده است که مهمترین آنها افتتاح رستوران تالار «کوهستان» در شهرستان مبارکه است.

وی افزود: این پروژه که سهم مهمی در توسعه صنعت گردشگری به ویژه در منطقه استراتژیک مبارکه خواهد داشت پس از بیست سال به بهره برداری می رسد.

معاون اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه توسط یکی از کارآفرینان مقیم سوئد رقم خورده است، گفت: پروژه رستوران تالار «کوهستان» مبارکه در منطقه زیبایی دایر شده است که نقش بسزایی در رونق گردشگری خواهد داشت و با همت ریاست جدید بانک ملی مشکلات سر راه این پروژه مرتفع شد و در هفته آتی به مناسبت دهه فجر به بهره برداری می رسد.

بوروکراسی اداری سد راه سرمایه گذاری در اصفهان

قاضی عسگر با اشاره به اینکه این رستوران تالار در چندین فاز طراحی و به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: این پروژه که دچار موانع بوروکراسی اداری و بانکی شده بود با همت معاونت اقتصادی استانداری اصفهان و مدیریت شعب بانک ملی تسهیل شد.

وی افزود: این زمین که در سال 78 توسط یکی از اهالی مبارکه که ساکن کشور سوئد است از اداره کل مسکن و شهرسازی خریداری شد و پس از تغییر کاربری و اخذ مجوز دچار فراز و نشیب هایی شد و با مانع تراشی این پروژه متوقف شد که خوشبختانه با مطرح شدن در کارگروه رفع موانع تولید در استانداری و همت مدیر جدید بانک ملی به جریان افتاد تا صنعت گردشگری در استان اصفهان به ویژه شهرستان مبارکه رونق بگیرد.

شهرستان مبارکه با برند جهانی فولاد مبارکه نیازمند رونق گردشگری است

معاون اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه شهرستان مبارکه با 400 شرکت صنعتی و استقرار فولاد مبارکه چهره جهانی است و نیاز است که به رستوران تالاری در سطح بین المللی مجهز باشد که با همت این کارآفرین و سرمایه گذار محقق شد.

وی افزود: درفاز نخست با افتتاح بزرگترین تالار رستوران اصفهان در شهرستان مبارکه بالغ بر 150 نفر به اشتغال گماشته می شوند که بیش از سه برابر هم اشتغال غیرمستقیم را در پی خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =