نادر خطیبی

مدیر روابط عمومی فولاد توکا گفت: بخش اصلی مشکلات تحریم ها و مراودات مالی است و اینکه تحریم های خارجی بازتاب‌های داخلی نیز دارد اما شرکتی مثل ما باید از این فرصت ها استفاده کنند.

نادر خطیبی مدیر روابط عمومی فولاد توکا در حاشه پانزدهمین نمایشگاه صنعت فولاد متافو در پاسخ به سوال خبرنگار ایراسین در مورد مشکلات صنعت فولاد افزود: در بحث صادرات، حمل و نقل مخصوصاً دریایی و تحریم ها و واردات مواد اولیه برای شرکت های تولیدی قابل توجه می باشد و بخش اصلی مشکلات تحریم ها و مراودات مالی است و اینکه تحریم های خارجی بازتاب‌های داخلی نیز دارد اما شرکتی مثل ما باید از این فرصت ها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: فعالیت فولاد توکا به عنوان یک هلدینگ در بحث حمل و نقل ریلی و جاده ای و شرکت های تولیدی و لجستیک فولاد هست و در محور فعالیت های  1404 افق های روشنی در پیش دارد.

مدیر روابط عمومی فولاد توکا با اشاره به اعتصابات رانندگان حمل و نقل جاده ای افزود: طبیعتا این امربی‌تأثیردر قیمت گذاری نیست و با توجه به استفاده ما از حمل و نقل جاده ای سعی گردیده در بدترین شرایط به شرکتهای زیر مجموعه خودمان و مجموعه فولادمبارکه کمک کنیم تا مشکلی در حمل و نقل پیش نیاید.

وی اضافه کرد: ما استراتژیک های خود را همگام با فولاد مبارکه که یکی از سهام داران اصلی ما نیز هست پیش می بریم و به صورت تعاملی در حال همکاری هستیم و ارتباطات مستقیمی با فولاد مبارکه داریم.

خطیبی خاطر نشان کرد: امسال  نسبت  به سالهای گذشته نمایشگاه با کیفیت بیشتری در حال  برگزاری است اما از ظرفیت های دولتی  به خوبی استفاده نشده و میتوانست به نحوه بهتری برگزار گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =