اختصاص تندیس تعالی مدیریت تعاونی

در نهمین جشنوارۀ ملی تعالی مدیریت تعاونی‌های کشور که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در مجموعۀ فرهنگی ورزشی تلاش تهران برگزار شد، شرکت تعاونی مصرف کارکنان فولاد مبارکه از بین 140 شرکت تعاونی، اتحادیه و اتاق تعاون توانست به‌عنوان تعاونی سرآمد ملی، گواهینامۀ تعهد و تندیس این جشنواره را کسب کند.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی فولاد، فرایند جایزۀ تعالی مدیریت تعاونی از خردادماه سال جاری با ثبت‌نام تعاونی مصرف کارکنان فولاد مبارکه و طبق مدل جایزه و معیارهای ده‌گانه آن و همچنین براساس ضوابط تعیین‌شده توسط خانۀ تعاون‌گران ایران و دبیرخانۀ جشنواره آغاز شد و در نهایت با ارسال اظهارنامۀ 42 صفحه‌ای به دبیرخانه جشنواره ادامه یافت.

در ادامه، فرایند ارزیابی طی سه مرحله شامل ارزیابی مقدماتی اظهارنامه توسط ارزیابان مستقل، بازدید و ارزیابی میدانی از شرکت و ارزیابی نهایی توسط هیئت‌داوران انجام پذیرفت و به لطف خداوند متعال شرکت تعاونی مصرف کارکنان فولاد مبارکه از بین 140 شرکت تعاونی، اتحادیه و اتاق‌های تعاون حاضر در این جشنواره ملی موفق به کسب رتبۀ برتر و دریافت تندیس تعالی مدیریت تعاونی و گواهینامۀ تعهد به تعالی شد.

در این آئین مدیرعامل تعاونی مصرف کارکنان فولاد مبارکه ضمن برشماری برخی اقدامات و دستاوردهای تعاونی مصرف فولاد مبارکه و بیان چالش‌ها و مسائل پیش روی تعاونی‌ها از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجه و حمایت بیشتر از تعاونی‌ها جهت تحقق اهداف آن‌ها را خواستار شد.

گفتنی است معیارهای ده‌گانۀ تعالی مدیریت تعاونی عبارت‌اند از: 1- تاریخچه تعاونی؛ 2- رهبری؛ 3- قوانین و مقررات؛ 4- برنامه‌ریزی و اجرا؛ 5- کارکنان و اعضا؛ 6- اطلاعات و ارتباطات؛ 7- عملیات؛ 8- مشتری مداری؛ 9- اصول و ارزش‌ها؛ 10- نتایج.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =