پرسپولیس

در دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر فوتبال، تیم های پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان به تساوی یک بر یک رسیدند.

به گزارش ایراسین، در دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران تیم ذوب آهن اصفهان روز پنجشنبه 11 دی ماه 1399 در ورزشگاه آزادی تهران میهمان پرسپولیس بود که این مسابقه به تساوی یک بر یک کشیده شد. در نیمه نخست پرسپولیسی ها توپ و میدان را در اختیار داشتند و نماینده اصفهان در انتقال توپ از خط دفاع به هافبک و از هافبک به خط حمله عاجز بود و در 45 دقیقه نخست قرمزهای پایتخت چندین فرصت گلزنی داشتند و تنها دقیقه 17 توسط امید عالیشاه به گل رسیدند، در نیمه دوم ورق برای شاگردان رحمان رضایی در تیم ذوب آهن برگشت و این تیم چند حمله خطرناک روی دروازه حامد لک ایجاد کردند تا اینکه دقیقه 90 با اینکه 10 نفره شده بود بازی را به تساوی کشاند و با کسب یک امتیاز به اصفهان برگشت. ذوبی ها با این تساوی 6 امتیازی شدند و همچنان در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند از طرفی شاگردان یحیی گل محمدی با سه بازی کمتر با 10 امتیاز در رده نهم جای گرفتند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا (71- میلاد سرلک)، احمد نوراللهی، امید عالیشاه (71- محمدمهدی مهدی‌خانی)، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی عبدی(60- آرمان رمضانی)         سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، سید عبدالله حسینی، وحید محمدزاده، فرشاد محمدی‌مهر، مهرداد قنبری، محمد سلطانی‌مهر (4+90- مسعود ابراهیم‌زاده)، قاسم حدادی‌فر(54- عرفان پورافراز)، دانیال مومنی (73- ایوان مارکوویچ)، علی دشتی، میلاد جهانی، ابوالفضل عکاشه(54- حسین شنانی)   سرمربی: رحمان رضایی

تیم داوری: بیژن حیدری، محمدرضا ابوالفضلی، براتعلی مولوی، علی احمدی، امیر عرب‌براقی و مجید محمدی

کارت زرد: سعید آقایی(9)، سیامک نعمتی(56)، کمال کامیابی‌نیا(61) از پرسپولیس و میلاد جهانی(15)، مهرداد قنبری(35) و فرشاد محمدی‌مهر(5+90) از ذوب‌آهن

کارت قرمز: سید عبدالله حسینی(89) از ذوب‌آهن

دقایق حساس:

دقیقه 7: ضربه ایستگاهی میلاد جهانی را حامد لک دفع کرد

*دقیقه 17 گل پرسپولیس توسط امید عالیشاه: ارسال کرنر احمد نوراللهی از سمت چپ زمین را شهاب گردان دفع کرد که در ادامه توپ در محوطه جریمه به امید عالیشاه رسید تا او با شوت روی پای چپ دروازه ذوب‌آهن را باز کند.

دقیقه 18: پاس  تند و تیز سیامک نعمتی پس از برخورد به سلطانی‌مهر و واکنش گردان به کرنر رفت.

دقیقه 34: ارسال کرنر امید عالیشاه با ضربه سر عبدی راهی اوت شد.

دقیقه 36: ضربه ایستگاهی احمد نوراللهی را شهاب گردان درازکش به کرنر فرستاد.

دقیقه 44: ارسال میلاد جهانی از روی ضربه آزاد به سمت راست محوطه جریمه پرسپولیس را فرشاد محمدی‌مهر به مقابل دروازه سرخ‌ها پاس داد که سلطانی‌مهر نتوانست از این موقعیت بهره ببرد و شوت او به بیرون رفت.

دقیقه 52: ارسال محمدی‌مهر از جناح راست را علی دشتی با ضربه آکروباتیک زد که توپ او در مقابل دروازه پرسپولیس به سلطانی‌مهر رسید ولی شوت بی‌دقت او تبدیل به گل نشد .

دقیقه 57: شوت پای چپ نعمتی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

دقیقه 71: ارسال مهرداد قنبری از روی ضربه آزاد میانه زمین و ضربه سر علی دشتی از بالای دروازه پرسپولیس رد شد.

دقیقه 74: ارسال خوب سیامک نعمتی و ضربه سر رمضانی از کنار دروازه ذوب‌آهن عبور کرد.

دقیقه 83: ضربه ایستگاهی میلاد جهانی با اختلاف کمی از کنار دیرک عمودی دروازه پرسپولیس رد شد.

دقیقه 89: ارسال جهانی از جناح چپ پس از برخورد به پای نوراللهی در دو مرحله توسط لک جمع شد که در این صحنه عبدالله حسینی، مدافع ذوب برخوردی با گلر پرسپولیس داشت تا موجب مصدومیت او شود و در ادامه سعید آقایی با عبدالله حسینی درگیر شد که در این صحنه حسینی کارت قرمز گرفت.

*دقیقه 90 گل تساوی بخش ذوب آهن توسط میلاد جهانی: ضد حمله سریع ذوب‌آهن از سمت چپ زمین مدافعان پرسپولیس را غافلگیر کرد که ارسال در عرض ایوان مارکوویچ را میلاد جهانی به راحتی و در مقابل دروازه سرخ‌ها گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 1+90: شوت وحید امیری را شهاب گردان به شکل ناقص دفع کرد و در ریباند هم گلر ذوب‌آهن توپ را از مقابل پای رمضانی مهار کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =