جلال علی‌محمدی

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: سپاهان هر سال دنبال قهرمانی است و امسال هم فکر می‌کنم جزو مدعیان اصلی باشیم.

به گزارش ایراسین، جلال علی‌محمدی هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که در بازی با نفت مسجدسلیمان دچار مصدومیت شد پیرامون وضعیت فعلی تیمش به خبرنگار ما گفت: تیم فولاد مبارکه سپاهان امسال در زمینه کادر فنی، مدیریت و بازیکن تغییر داشته، هر چند که تغییرات در بین بازیکنان کم بوده و اسکلت اصلی تیم حفظ شده است. سیستم بازی تیم هم عوض شده و اعتقادم این است که هر چقدر زمان بگذرد تیم ما هماهنگ‌تر خواهد شد.

وی درباره مصدومیت خود اظهار داشت: متأسفانه در بازی با نفت مسجد سلیمان از ناحیه بالای عضلات چهارسر مصدوم شدم، ولی خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی دارم و امیدوارم که خودم را به بازی بعدی سپاهان برسانم تا به تیم کمک کنم.

جلال علی‌محمدی پیرامون قهرمانی سپاهان در فصل 1399-1400 گفت:تیم فولاد مبارکه سپاهان هر سال برای کسب عنوان قهرمانی می جنگد و امسال هم فکر می‌کنم جزو مدعیان اصلی باشد. من فصل گذشته در سپاهان نبودم، ولی دو فصل پیش اینجا بودم که نایب قهرمان شدیم. اعتقادم این است که سپاهان از تیم دو فصل پیش قوی‌تر است و می‌توانم به قهرمانی امید داشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با اشاره سرمربیگری محرم نویدکیا افزود: آقا محرم در دوران بازیگری کارنامه درخشانی داشت و از لحاظ فنی و اخلاقی نمونه بود. سپاهان در حال حاضر تیم یکدستی است و آقا محرم هم رفاقت خوبی با بازیکنان دارد. البته وی در کارش جدی است و این نکته مهمی است.

وی در پایان با بیان اینکه دوست دارم با سپاهان قهرمان لیگ برتر شوم، گفت: قهرمانی در لیگ برتر آسان نیست، چون چند تیم برای قهرمانی می‌جنگند، امیدوارم در این فصل روزهای خوبی را تجربه کنم و ما برای رسیدن به قهرمانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =