• ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
  • کد خبر: 9659
  • readingTime: ۲ دقیقه
برتری چهار بر یک سپاهان مقابل نساجی مازندران

عکس:مجتبی جهان بخش

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: ما به جای اینکه بیشتر باید در مورد فوتبال حرف بزنیم، فقط و شاید بیشتر از ۸۰ درصد در مورد داوری حرف می‌زنیم.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی شیرین مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار داشت: از لحاظ فوتبالی برخلاف همه بازی‌ها ما این بار ۱۵ دقیقه اول را خیلی خوب بازی نکردیم. بازی را از دست دادیم و گل خوردیم. به مرور زمان بعد از جنجال‌هایی که اتفاق افتاد سعی کردیم بچه‌ها را آرام و بازی را کنترل کنیم. در یکی از بهترین زمان‌های بازی و در دقایق انتهایی نیمه اول گل زدیم.

وی ادامه داد: برخلاف همیشه که خیلی اوقات در نیمه‌های دوم زمان‌هایی را از دست می‌دادیم در نیمه دوم این دیدار، بازی خیلی خوبی انجام دادیم ، امروز بزرگ‌ترین حسنش برای من این بود که بچه‌های ما تا دقایق آخر سعی کردند بازی را تحت کنترل داشته باشند. موقعیت‌های خیلی خوب هم خلق شد. خیلی هم خوشحالم که از این بازی ۳ امتیاز کسب کردیم.

محرم نویدکیا درباره قضاوت مرجان زاده داور دیدار مس و سپاهان گفت: هیچ وقت دلم نمی‌خواهد در مورد داوری بحثی داشته باشم. الان باید بروند صحنه‌ها را ببینند، کارشناسان بحث می‌کنند و مشخص می‌شود که ما از داوری سود کردیم یا مس رفسنجان ضرر کرده و یا برعکس و هیچ اتفاقی نیفتاده یا ما ضرر کردیم. اجازه بدهید کارشناسان نظر بدهند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: به جای اینکه بیشتر باید در مورد فوتبال حرف بزنیم، فقط و شاید بیشتر از ۸۰ درصد در مورد داوری حرف می‌زنیم. دلم نمی‌خواهد صحبتی کنم باید اجازه بدهیم داوران کارشان را بکنند، اگر هم اشتباهی بوده برای هر دو طرف بوده، این را هم قبول دارم که هم ما و هم مسئولان تیم مس دلشان می‌خواست از تیمشان دفاع کنند.

وی در خصوص تیم مس رفسنجان بیان داشت: مس رفسنجان تیم خوبی است، همین که بازیکنانشان سعی می‌کنند که در طول ۹۰ دقیقه تاکتیک‌شان را تا آخر کار حفظ کنند، نشان‌دهنده این است که از سال‌های قبل با یک برنامه‌ریزی به لیگ برتر رسیدند. مشکلات و عیب و ایرادهایی هم دارند، ولی باید به اعتماد به نفس برسند که دیگر در فوتبال ایران تیم ضعیف و قوی وجود ندارد.

محرم نویدکیا در پایان افزود: مسی‌ها اگر تمرکزشان را روی گل دوم از دست نمی‌دادند و تجربه لیگ برتر داشتند، و در آن ۷-۶ دقیقه بازی را ساکن نمی‌کردند شاید به مرور بهتر از ما جلو می‌رفتند. باید تمرکزشان کمی بیشتر باشد، ولی این حسن بزرگی بود که بازیکنانشان تا آخر بازی مسائل تاکتیکی را تمام و کمال اجرا می‌کردند. با این پتانسیل فکر می‌کنم در آینده می‌توانند روز به روز بهتر و بهتر شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =