• ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
  • کد خبر: 9560
  • readingTime: ۱ دقیقه
رحمان محمدی‌راد

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: برخی باشگاه‌ها در تغییر مربی عجله کردند و شاید اگر همان مربی سابق را نگه می‌داشتند با شناخت تیم خودشان و سایر تیم‌ها در نیم فصل دوم نتایج بهتری را کسب می‌کردند.

به گزارش ایراسین، رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون تغییر کادرفنی برخی از تیم های لیگ برتری گفت: برخی باشگاه‌ها عجله کردند و شاید اگر همان مربی سابق را نگه می‌داشتند با شناخت تیم خودشان و سایر تیم‌ها در نیم فصل دوم نتایج بهتری را کسب می‌کردند. اما به هر جهت این اتفاقات مربوط به صحبت‌ها و اهدافی است که در ابتدای فصل برای تیم‌ها تعریف می‌شود.  

وی در خصوص سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر والیبال اظهار داشت: در مجموع امسال شاهد بازی‌های خوبی بودیم. در این فصل همه تیم‌ها تقریبا خیلی بهم نزدیک بودند، شاید اگر سال‌های گذشته تیمی دو باخت داشت به راحتی به صدر جدول می‌رسید ولی امسال فقط سه تیم دو باخت داشتند و یک تیم هم سه باخت بنابراین اختلاف تیم‌ها خیلی کم است.  

رحمان محمدی‌راد با بیان اینکه  از عملکرد بازیکنان تیمش راضی است، افزود: خوشحالم موفق شدیم جایگاه خودمان را بین سه تیم نخست جدول حفظ کنیم، خوشبختانه در این مدت مسئولین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان  هم حمایت لازم را از تیم داشت، هنوز نیم فصل مسابقات باقی مانده بنابراین تلاش خواهیم کرد با عملکرد خوب‌مان نتیجه اعتماد مسئولین را به خوبی بدهیم.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون شکل برگزاری لیگ برتر ایران گفت: در نیم فصل برخی تیم‌ها شرایط خوبی داشتند اما برای تیم‌های شهرستانی مشکلات زیادی به وجود آمد. برای مثال ما باید ۸ روز در هتل می‌ماندیم که حدود ۹۰ میلیون فقط هزینه هتل بود در کنار آن باید هزینه میزبانی را هم که ۶ میلیون بود پرداخت می‌کردیم. بحث رفت و آمدها بود که به دلیل هزینه بالا و شرایط کرونا مجبور بودیم با اتوبوس سفر کنیم که در همین سفرها یکی از ملی پوش ما دچار گرفتگی کمر شد. این شرایط واقعا در نیم فصل اول اصلا عادلانه نبود.

وی در پایان تصریح کرد: در نیم فصل دوم قرار شده لیگ برتر والیبال به صورت لیگ ملت‌ها باشد که در این شرایط به نظرم تا حدودی عدالت برقرار می‌شود، البته امیدوارم استان‌هایی میزبان شوند که  امکانات لازم را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =