• ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۳
  • کد خبر: 9463
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیدار دوتیم سپاهان اصفهان و سایپا تهران

عکس:مجتبی جهان بخش

مهاجم گلزن تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی است که می‌تواند با مدل‌های مختلف به گل برسد.

به گزارش ایراسین، سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان که در بازی با نساجی دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر رساند، پیرامون این بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از دقیقه اول مالکیت بازی را در اختیار داشتیم و در نهایت تا دقایق پایانی بازی  توانستیم تمرکز خود را حفظ کنیم. بازی خوبی را انجام دادیم و یک پیروزی ارزشمند را کسب نمودیم.

وی با بیان اینکه شرایط تیمی ما خوب است، افزود: پس از بازی هفته اول روند خوبی داشتیم، اما در هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان به علت شرایط بد زمین نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم و وقفه‌ای در نتیجه گیری ما ایجاد شد. به هر حال ما مقابل نساجی به این برد نیاز داشتیم و پیروزی پرگل برابر نساجی باعث افزایش اعتماد به نفس تیم ما در ادامه بازی‌ها می‌شود. 

سجاد شهباززاده با اشاره به تنوع تاکتیکی در تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی است که می‌تواند با مدل‌های مختلف به گل برسد. با توجه به اینکه ابزار لازم و کادر فنی خوبی داریم، مهمترین مسئله این است که ما به پیروزی دست یابیم، خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است. 

در پایان مهاجم تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان درباره عملکرد خوب خود و گلزنی در دیدارهای مختلف گفت: اگر من گلی به ثمر می رسانم همکاری همه تیم است، مهم پیروزی تیم است و فرقی نمی کند چه کسی دروازه حریف را بگشاید، بنده هر جا کادرفنی بخواهد بازی می‌کنم و وظایف خود را انجام می‌دهم. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =