بانوان

تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در هفته سوم لیگ برتر ایران از سد شهرداری بم گذشت.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان ساعت 14 روز جمعه 21 آذرماه 1399 در ورزشگاه صفائیه مبارکه از تیم شهرداری کرمان پذیرایی کرد و توانست این تیم را با شکست سه بر یک بدرقه کند. گل های طلایی پوشان را در این مسابقه هاجر دباغی (44 و 83) و شقایق روزبهان (57) وارد دروازه مدافع عنوان قهرمانی کردند. در مقابل تک گل مهمان را فاطمه گرایلی به ثمر رساند. فولاد مبارکه سپاهان با این پیروزی 6 امتیازی شد و در رتبه دوم پس از ذوب آهن و شهرداری بم با 3 امتیاز رده سوم قرار گرفت.

در دیگر بازی ها تیم وچان کردستان در مقابل شهرداری سیرجان در استادیوم ملک نیا سنندج به میدان رفت. در این دیدار حساس دختران وچان کردستان نتوانستند بازی خوبی را از خود نشان دهند و تیم شهرداری سیرجان توانست با نتیجه ۴ بر ۲ دختران وچان را در کردستان شکست دهد.

تیم ذوب آهن اصفهان نیز با دو گل مقابل همیاری آذربایجان غربی به پیروزی رسید و صدرنشین شد. همیاری آذربایجان در ورزشگاه شهید باکری ارومیه میزبان ذوب آهن اصفهان بود. در این بازی سارا سبزواری(پنالتی) و رقیه شهبازی برای سبزپوشان گلزنی کردند. ذوب آهن با ۶ امتیاز در صدر و همیاری بدون امتیاز قعرنشین  گروه اول لیگ برتر بانوان هستند.

تیم پالایش گاز ایلام نیز در ورزشگاه عدالت میزبان ملوان انزلی بود که در پایان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. تک گل این مسابقه را کوثر عنبری برای میزبان وارد دروازه حریف کرد.

تیم قشقایی شیراز در هفته سوم رقابت های فوتبال برتر بانوان کشور مقابل تیم سارگل بوشهر با یک گل شکست خورد. تک گل بازی در دقیقه ۴۰ توسط کوثر ایزدپناه به ثمر رسید.

نتایج هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

فولاد مبارکه سپاهان 3 – شهرداری بم یک

همیاری آذربایجان غربی 0 – ذوب آهن اصفهان 2

پالایش گاز ایلام یک – ملوان بندر انزلی 0

وچان کردستان 2 – شهرداری سیرجان 4

شهدای قشقایی شیراز 0- سارگل بوشهر یک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =