سپاهان

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته ششم لیگ برتر ایران با چهار گل از سد نساجی مازندران گذشت.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان روز جمعه 21 آذرماه 99 در ورزشگاه نقش جهان از نساجی مازندران پذیرایی کرد و این تیم را با شکست چهار بر صفر بدرقه کرد و صعود هشت پله ای داشت و به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد. سپاهان که در دو بازی قبلی تنها یک امتیاز کسب کرده بود عزم جود را جزم کرد و در یک دیدار تهاجمی با گل های کیروش استنلی، سیدمحمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده(2 گل) از سد میهمانش گذشت. عملکرد شاگردان محرم نویدکیا در قامت یک تیم مدعی قهرمانی بود؛ آنها علاوه بر اینکه 4 گل زیبا برابر نساجی به ثمر رساندند، بارها در آستانه باز کردن دروازه نساجی پیش رفتند که بی‌دقتی در زدن ضربات آخر اجازه نداد تعداد گل‌های آنها بیشتر از 4 شود. بدون شک ادامه این روند از سوی طلایی پوشان اصفهان می‌تواند آنها را همچنان در بین تیم‌های بالانشین حفظ کرده و تبدیل به یکی از مدعیان اصلی کند. نساجی که با استراحت در هفته قبل به استقبال بازی با سپاهان آمده بود، با این شکست 7 امتیازی ماند.

ترکیب فولادمبارکه سپاهان: سید پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، مرتضی منصوری، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی (85- رضا میرزایی)، دانیال اسماعیلی‌فر(66- محمد محبی)، محمدرضا حسینی (66- رضا دهقان)، کی‌روش استنلی (74- محمدرضا خلعتبری) و سجاد شهباززاده (85- محمد پاپی)  سرمربی محرم نویدکیا

ترکیب نساجی مازندران: نیما میرزازاد، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید غلامعلی‌بیگی، آرمان قاسمی (46- حسن نجفی)، روزبه شاه‌علی‌دوست (59- میلاد کمندانی)، ایوب کلانتری، حسین زامهران

محمدمهدی نظری (39- محمود قائدرحمتی)، کریم اسلامی و مهرداد بایرامی (87- شاهین مجیدی)   سرمربی: وحید فاضلی

تیم داوری: امیر عرب‌براقی، علیرضا ایلدروم، براتعلی مولوی و وحید صالحی

کارت زرد: استنلی دقیقه 27 از سپاهان - مجتبی بیژن دقیقه 81 از نساجی

دقایق حساس:

دقیقه 9: شوت امید نورافکن از سمت چپ محوطه جریمه نساجی را میرزازاد راهی کرنر کرد.

*دقیقه 21 گل اول سپاهان توسط کی‌روش استنلی: ارسال تماشایی پای راست دانیال اسماعیلی‌فر را کی‌روش استنلی با پرش دیدنی، بالاتر از مجتبی بیژن با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

دقیقه 38: ضربه سر کی‌روش استنلی روی سانتر اسماعیلی‌فر از ضربه ایستگاهی میانه زمین دقت لازم را نداشت و به بیرون رفت.

*دقیقه 40 گل دوم سپاهان توسط محمدرضا حسینی: حرکت در عرض و شوت روی پای چپ بی‌نقص محمدرضا حسینی به تور دروازه نساجی چسبید و گل دوم تیمش را به همراه داشت.

*دقیقه 44 گل سوم سجاد شهباززاده: کی‌روش استنلی در میانه زمین سجاد شهباززاده را صاحب توپ کرد که این مهاجم با سرعت بالا به قلب دفاع نساجی زد و با سرتوپ مقابل حامد شیری و شوت روی پای چپ دروازه میرزازاد را باز کرد.

دقیقه 55: سانتر توپ از سمت راست زمین و ضربه سر بیژن از بالای دروازه سپاهان راهی اوت شد.

دقیقه 58: حرکت در عرض و شوت روی پای نورافکن با پای راست و غیرتخصصی از پشت محوطه جریمه دقت لازم را نداشت و به اوت رفت.

دقیقه 60: بایرامی از پشت محوطه جریمه شوت‌زنی کرد که ضربه او به پای گولسیانی برخورد کرد و تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 77: پاس در عمق خلعتبری به محمد محبی رسید که پاس کات‌بک او و شوت بیرون پای زمینی شهباززاده با اختلاف کمی از کنار دروازه نساجی راهی اوت شد.

*دقیقه 83 گل چهارم سپاهان توسط سجاد شهباززاده: ارسال زیبای محمدرضا خلعتبری از روی ضربه ایستگاهیِ سمت راست زمین و ضربه سر سجاد شهباززاده تبدیل به گل چهارم سپاهان شد.

دقیقه 90: اشتباه در خط دفاعی سپاهان نزدیک بود کار دست این تیم بدهد که پاس به عقب منصوری و توپ‌ربایی کریم اسلامی فرصت خوبی نصیب نساجی کرد، اما این مهاجم با وجود عبور از پیام نیازمند شوت خود را به تور کنار دروازه زد.

دقیقه 4+90: شوت روی پای نجفی از ضربه ایستگاهی پشت محوطه را نیازمند دفع کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =