• ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
  • کد خبر: 9421
  • readingTime: ۱ دقیقه
عباس رضایی

اولین نشست شورای ورزش استان اصفهان با حضور عباس رضایی استاندار برگزار شد.

به گزارش ایراسین، نشست شورای ورزش استان اصفهان با حضور عباس رضایی استاندار ‌و ‌رئیس شورا، کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، سید عبدی افتخاری مشاور کمیته ملی المپیک، حیدر قاسمی معاون سیاسی امنیتی استانداری و سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار گردید.

عباس رضایی استاندار اصفهان در این جلسه اظهار داشت: اخیرا مجلس شورای اسلامی مصوبه ای برای تشکیل شورای عالی ورزش و جوانان داشته که این شورای عالی نقش برنامه‌ریزی، نظارت بر اجراء و سیاست گذاری داشته باشد. این جلسه در سطح کشور به ریاست رئیس جمهور و یا معاون اول ایشان تشکیل می شود و براساس مصوبه مجلس مقرر است که در سطح استان‌ها نیز متناظر آن به ریاست استانداران تشکیل شود.

وی ادامه داد: مصوبه تشکیل شورای عالی ورزش و جوانان به روز رسانی شده و ‌از سوی رئیس جمهور به همه استان ها ابلاغ شده است و ما شاید اولین استانی باشیم که چنین نشستی با عنوان شورای عالی ورزش را برگزار کردیم، هدف تشکیل شورای عالی ورزش این است که با برنامه ریزی مناسب و دقیق و با هدف گذاری مطلوب حرکت کنیم.

دکتر عباس رضایی با اشاره به اولین نشست شورای ورزش استان اصفهان گفت: برنامه مقدماتی که پیش نویس آن تهیه شده بود امروز با حضور اعضای شورا مطرح شد، نکته نظراتی ارائه و مقرر شد ظرف دو هفته آینده، چنانچه اعضاء پیشنهادها ونظرات تکمیلی دارند به اداره کل ورزش و جوانان ارسال کنند تا راه برای رسیدن به اهداف مشخص باشد.

استاندار اصفهان ادامه داد: با تشکیل شورای ورزش قصد داریم با تدوین برنامه به سمت و سوی ورزش سلامت محور، همگانی و قهرمان پرور برسیم تا استان اصفهان به جایگاه واقعی اش دست یابد. در این راه باید از همه ظرفیت های استان اعم از آموزش و پرورش، دانشگاه ها، ادارات ، بخش خصوصی و... بهره برد.

وی با اشاره به بازگشایی باشگاه های ورزشی در ایام کرونا بیان داشت: از همه جامعه ورزش می خواهم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند چراکه اگر به مسائل بهداشتی توجه نکنند، باز هم شرایط نامناسبی پیش روی خواهیم داشت که به سود ورزش استان و ورزشکاران نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =