رضا فتاحی

سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: گل دوم ما مقابل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان کاملا درست بود.

به گزارش ایراسین، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون بازی با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: در این بازی متاسفانه با شکست مواجه شدیم اما گل دوم ما مقابل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان کاملا درست بود که کمک داور به اشتباه پرچم زد، محرم نویدکیا حجب و حیای خاصی دارد و اعتراض نمی کند حتی یک پنالتی صددرصد روی امید نورافکن نگرفتند.

وی با اشاره به صحبت های مسئولین باشگاه سایپا در خصوص جشن تولد برای محرم نویدکیا در روز بازی گفت: متاسفانه مسئولان باشگاه سایپا پس از بازی مدام در حال مصاحبه هستند و خیلی این موضوع را بزرگ کردند، محرم نویدکیا اسطوره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است و مردم چند سال منتظر بازگشت وی بودند. در بازی با سایپا هم هماهنگ شده بود که جشن تولدی گرفته شود ولی از بیرون ورزشگاه ترقه زدند و دوستان این مسئله را بزرگ می کنند.

رضا فتاحی افزود: ما فقط از آبشارهای رنگی استفاده کردیم ولی از بیرون ورزشگاه نقش جهان ترقه زدند، این صداها در روند بازی هیچ تاثیری نگذاشته است و اگر چنین اتفاقی می افتاد، ناظر  بازی بازی را متوقف کرد. تیم هایی که هوادار ندارند، یک مقدار شور و حال هواداران برایشان سخت است، آرزو می کنیم که کرونا هرچه زودتر از بین برود ولی این موضوع به نفع تیم هایی شده که هوادار ندارند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه مسئولین باشگاه سایپا خیلی این موضوع را بزرگ کرده اند، بیان داشت: ما توضیحات خودمان را به کمیته انضباطی اعلام کرده ایم و اگر حرف هایی که دوستان زده اند و می گویند محرومیت مادام العمر باید به تیم فوتبال سپاهان بدهید، تیم های ایتالیایی چه اتفاقی برایشان رخ خواهد داد.

وی در پایان با اشاره به حضور تماشاگر در بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: تا دقیقه ۴۵ بازی نزدیک به سی هوادار در جایگاه نشسته بودند و ما اعتراض کردیم، درنهایت در پایان نیمه اول آنها از سکوها خارج شدند، فکر می کنم سازمان لیگ به تیم نفت برای این موضوع اجازه داده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =