علیرضا مرزبان

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: حضور شخصیت‌های بزرگی مانند محمدرضا ساکت در کنار ما کمک خیلی بزرگی بود.

به گزارش ایراسین، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی یک بر صفر مقابل تراکتور در نشست خبری اظهار داشت: تراکتور امروز فوق‌العاده خوب بود، این تیم شانس‌های خوبی برای گلزنی داشت، آن‌ها کیفیت فوتبالی خوبی را نشان دادند، با توجه به بازی امروز، شاگردان منصوریان می‌توانند آینده بهتری داشته باشند، خیلی خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد:‌ برای ما به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم‌های ایران مساله مهم این بود که به شرایط عادی برگردیم. سپاهان فصل گذشته دچار بحران های بزرگی شد. به همین خاطر تغییرات خیلی زیادی انجام شد. باید به محرم نویدکیا تبریک بگوییم که توانست این تیم را به آرامش برگرداند حضور شخصیت‌های بزرگی مانند محمدرضا ساکت در کنار ما کمک خیلی بزرگی بود.

علیرضا مرزبان با بیان اینکه در شرایطی هستیم که تیم رفته رفته بهتر می شود، افزود: بازیکنانمان اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند. به بازیکنانمان تبریک می گویم که با شرافت مبارزه کردند. می توانستیم روی ضدحمله ها گل‌های بیشتری هم بزنیم ولی پیروزی برایمان خیلی مهم بود.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ضمن اشاره به کیفیت خوب تراکتور اظهار داشت: خیلی خوشحالم که شانس بزرگی به حریف ندادیم و خیلی خوب توانستیم پرس از جلو را انجام بدهیم که مساله خیلی مثبتی بود. قبل از بازی این صحبت را کرده بودیم که بعد از گلزنی این شانس را خواهیم داشت که به گل‌های بعدی برسیم. اگر در خط جلو آرامش نداشته باشیم، کارمان خیلی سخت می‌شود. تصمیم سختی گرفتیم ولی از بازیکنانمان به خاطر مبارزه‌ای که کردند و شخصیت فوتبالی خوبی که از خودشان نشان دادند، صددرصد راضی هستیم.

وی در پایان با آرزوی سلامتی برای مردم ایران گفت: برای مردم ایران آرزوی سعادت دارم تا این پاندمی بزرگ از این مرز رد بشود. باید احساسی که داریم را به هم نشان بدهیم و نشان بدهیم مردم بزرگی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =