• ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
  • کد خبر: 9126
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از اردوی تیم ملی هندبال جوانان در مجموعه ورزشی صفائیه مبارکه بازدید کرد.

به گزارش ایراسین، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با حضور در مجموعه ورزشی صفائیه از اردوی تیم ملی هندبال جوانان بازدید و از نزدیک مسابقه تدارکاتی این تیم را با تیم بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان نظاره گر بود.

محمدرضا ساکت ضمن خیر مقدم به اعضای اردوی تیم ملی هندبال جوانان اظهار داشت: بسیار مفتخریم که در نخستین تجربه میزبانی یک اردوی ملی، میزبان اردوی تیم ملی هندبال جوانان هستیم و امیدواریم پس از این نیز با هم و در کنار شما باشیم.

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی هندبال جوانان در مسابقات آسیایی افزود: فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران امید زیادی به شما بسته و در کنار شما کادر فنی بسیار خوب، با تجربه و کاربلد قرار دارد و امیدوارم که با تلاش شما، کمک و راهنمایی این کادر فنی با کیفیت، نتایج خوبی در مسابقات آسیایی پیش رو کسب کنید.

وی با تمجید از کادر فنی تیم ملی هندبال جوانان خاطرنشان کرد: افرادی که اکنون به عنوان کادر فنی در کنار شما ایستاده‌اند همگی جزء چهره‌های شاخص هندبال کشور بوده‌اند و زمانی که این افراد فعالیت در هندبال را شروع کردند، چنین امکانات، شرایط و حمایت‌هایی وجود نداشت و این افراد در شرایط محدودتری در رشته هندبال فعالیت می‌کردند.

ساکت با اشاره به توجه ویژه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از ورزش هندبال افزود: هندبال، در کنار فوتبال و چند رشته دیگر، یکی از رشته‌های همیشگی باشگاه سپاهان بوده که توجه ویژه‌ای به آن شده و زیرساخت‌های لازم و مناسبی برای آن فراهم شده است و در هر دو رشته بانوان و آقایان فعال است.

تیم ملی هندبال جوانان روز گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم هندبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان رفت که این مسابقه با نتیجه 27 بر 26 به سود سپاهان پایان یافت و دیدار دوم این دو تیم امروز چهارشنبه  ساعت 17:30 برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =