• ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵
  • کد خبر: 9072
  • readingTime: ۱ دقیقه
شقایق نوری زاده

شقایق نوری زاده مدافع شیرازی تیم ملی فوتبال بانوان ایران به تیم فولاد مبارکه سپاهان پیوست.

به گزارش ایراسین، در فاصله کمتر از یک هفته مانده به شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با عقد قراردادی شقایق نوری زاده بازیکن ملی پوش شیرازی فصل گذشته تیم زاگرس را به خدمت گرفت.

شقایق نوری زاده در خصوص انتخاب تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: به خاطر کادر فنی حرفه‌ای و با تجربه و امکانات و شرایط خیلی خوبی که در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان وجود دارد این تیم را انتخاب کردم و امیدوارم در این فصل از مسابقات فوتبال بانوان به همراه سپاهان نتایج خوبی را کسب کنیم.

شقایق نوری زاده متولد ۱۲ فروردین ماه سال ۷۸ در شهر شیراز است و سابقه بازی در تیم‌های نگار دژ شیراز، قشقایی منتخب فارس، زاگرس شیراز و همیاری ارومیه را نیز دارد.

این بانوی ملی پوش از سال ۱۳۹۰ تاکنون در تمامی رده‌های تیم ملی فوتبال بانوان حضور داشته و در مسابقات آسیایی و تورنمنت‌های بین‌المللی و اروپایی متعددی سابقه بازی دارد. شقایق نوری زاده همراه با تیم ملی فوتبال بانوان در رقابت‌های غرب آسیا دو دوره مختلف، رقابت‌های بین المللی فوتبال کشور ازبکستان، مسابقات آسیایی ۲۰۱۶ چین، رقابت‌های بین‌المللی ۲۰۱۶ ایتالیا و  ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ روسیه حضور داشته‌است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =