محمد نژادمهدی

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: ما بازیکنان، باشگاه و هواداران باید همدل‌تر باشیم تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

به گزارش ایراسین، محمد نژاد مهدی مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی یک بر صفر مقابل مقابل آلومینیوم اراک گفت: طی چند وقت اخیر، در بازی‌های دوستانه و رسمی پیروز نشده بودیم، کمی استرس داشتیم. خوشبختانه در اولین بازی خانگی به برتری رسیدیم، در سی دقیقه اول بازی کار نکردیم اما رفته رفته شرایط برای ما بهتر شد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم با راهنمایی کادرفنی و تلاش بازیکنان توانستیم به گل برسیم اما باید با تلاش مضاعف موقعیت های بیشتری ایجاد نمائیم تا گل‌های زیادتری به ثمر برسانیم، باید با نظم بهتری بازی ها را با پیروزی پشت سر گذاریم، نباید آنقدر به خودمان سخت بگیریم. تیم ما هنوز کار دارد ولی کم کم خوب می‌شود. این پیروزی مقدمه‌ای برای یک شروع خوب است.

محمد نژاد مهدی در خصوص نقل مکان از تیم ذوب آهن به فولاد مبارکه سپاهان گفت: نزدیک به پنج سال در باشگاه ذوب آهن بودم، باید از کلیه مسئولین باشگاه ذوب‌آهن تشکر کنم. دنبال تجربه جدیدی بودم که بتوانم توانایی‌هایم را بیشتر ثابت کنم و بیشتر بدرخشم. سپاهان جایی است که واقعا همه شرایطش خوب است و طبق روال است.

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان اضافه کرد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را انتخاب کردم که به دنبال قهرمانی و کارهای بزرگتر باشم، این تیم پتانسیل کسب عنوان قهرمانی را دارد، ما بازیکنان، باشگاه و هواداران طلایی پوش باید همدل‌تر باشیم تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =