• ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
  • کد خبر: 9016
  • readingTime: ۱ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: آلومینیوم اراک بازی سنگین و گردن کلفتی را به نمایش گذاشت.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک در گفتگو با دوربین تلویزیون اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توانستیم به سه امتیاز خانگی برسیم، این پیروزی را به همه طلایی پوشان تبریک عرض می کنم. امیدوارم این پیروزی پایانی بر بدشانسی های ما باشد.

وی ادامه داد: از سال گذشته که تیم در کورس قهرمانی قرار داشت و به خاطر آن بازی با پرسپولیس اتفاقاتی افتاد، فشار بیش از حدی روی بازیکنان تیم ایجاد شد و هنوز هم ادامه دارد، سعی می‌کنیم روز به روز بهتر شویم. باید بازی‌ها را با کسب پیروزی پشت سر گذاریم تا بچه‌ها از این استرس خارج شوند.

محرم نویدکیا پیرامون حریف تیم فولاد مبارکه سپاهان در هفته دوم لیگ برتر گفت: آلومینیوم اراک بازی سنگین و گردن کلفتی را به نمایش گذاشت، موقعیت‌هایی داشتیم اما دچار استرس بودیم. این پیروزی به ما کمک می‌کند که شرایط بهتری پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان پیرامون مهاجمان تیمش اظهار داشت: سجاد شهباززاده، استنلی کی‌روش و روح‌الله باقری مهاجمان فوق‌العاده‌ای هستند که هر تیمی آرزو دارد یکی از آنها را داشته باشد، ما هر سه نفرشان را داریم. بیشتر بحث استرس است که موقعیت های ما تبدیل به گل نمی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =