رحمان رضایی

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازیکنی در لیگ برتر ایران نمانده که بتوانیم با جذب آنها نقاط ضعف تیم را پوشش دهیم.

به گزارش ایراسین، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در کنفرانس خبری پیش از دیدار این تیم مقابل ماشین‌سازی تبریز، ضمن گرامیداشت روز اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران را به نام مرحوم استاد محمود یاوری نامگذاری کردند، یاد و خاطره او را گرامی می‌داریم، ان‌شاءالله بتوانیم از رهروان این مربیان بزرگ باشیم.

وی پیرامون حریف فردای تیم ذوب آهن گفت: تیم ماشین‌سازی دارای بازیکنانی جوان، خوب، دونده و جویای نام می باشد، تیم ما هم تازه شکل گرفته و بازیکنان جدید زیادی دارد که می‌خواهند خودشان را ثابت کنند، بازی فوق‌العاده سختی در پیش داریم، اما تمرینات منظمی داشتیم و از هر لحاظ آماده‌ایم. برای این بازی یک محروم داریم و مصدومی نداریم، اما یکی دو بازیکن جوان ما درگیر بیماری کرونا شده‌اند.

رحمان رضایی پیرامون اینکه پیش‌تر گفته بود این باشگاه به دنبال جذب یک مدافع و یک مهاجم است، بیان داشت: بازیکنی در لیگ برتر ایران  نمانده که بتوانیم با جذب آنها نقاط ضعف تیم را پوشش دهیم و منتظر برخی بازیکنانی هستیم که آزاد هستند یا رضایتنامه خود را بگیرند، باشگاه اعلام کرده بودجه‌ای برای جذب بازیکن جدید ندارد، منتظر می‌مانیم تا باشگاه مقدمات خرید بازیکن در دو پست را که بازیکن ذخیره‌ای نداریم فراهم کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش را با یک مهاجم یا به صورت تهاجمی به مصاف ماشین‌سازی می‌فرستد، گفت: مقابل ماشین سازی به دنبال یک بازی منطقی هستیم تا هم از دروازه خود محافظت کنیم و هم نگاه‌مان به حمله باشد، نه اینکه صرفاً دست به کارهای تهاجمی بزنیم. می‌خواهیم بازی منطقی تاکتیکی و برنامه‌ریزی شده داشته باشیم و ان‌شاءالله بهترین نتیجه را کسب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =