• ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹
  • کد خبر: 8960
  • readingTime: ۱ دقیقه
وحید محمدزاده

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: همه می‌دانند اشتباه عجیب و فاحش داور باعث شد نتوانیم سه امتیاز را از فولاد خوزستان بگیریم.

وحید محمدزاده مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در گفتگو با ایراسین پیرامون بازی این تیم در هفته نخست مقابل فولادخوزستان گفت: بازی را کمی بد شروع کردیم و در نیمه دوم بهتر شدیم، می‌توانستیم با شکست فولاد خوزستان سه امتیاز بازی را کسب کنیم اما به خاطر اشتباه داوری سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم، به هرحال بازی اول همیشه سخت می باشد.

وی ادامه داد: به خاطر اشتباه داور زحمات یک مجموعه زیر سوال می‌رود و اگر اعتراض هم کنیم محروم می‌شویم، ولی همه می‌دانند که اشتباه عجیب و فاحش داور باعث شد نتوانیم سه امتیاز را از فولادی ها بگیریم.

وحید محمدزاده پیرامون تیم ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: ما خیلی از بازیکنان تیم را در فصل نقل و انتقالات از دست دادیم و تغییرات زیاد بوده و از ترکیب سال گذشته فقط من، حدادی‌فر و محمدی‌مهر به همراه دو نفر از خارجی‌ها هستیم و بقیه همه تغییر کردند، البته بازیکنان جدیدی که اضافه شدند خوب هستند، اما طول می‌کشد تا هماهنگ شویم و هرچه زمان بگذرد بهتر خواهیم شد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان با اشاره به بازی هفته دوم این تیم مقابل ماشین سازی تبریز گفت: متاسفانه در هفته اول دو امتیاز را از دست دادیم در حالی که می‌توانستیم پیروز باشیم، می‌خواهیم در بازی با ماشین‌سازی این نتیجه را جبران کنیم، هرچند مصاف با ماشین سازی خیلی هم ساده نیست و ما نباید از قبل خودمان را پیروز بدانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =