حمیدرضا قبایی‌زاده

دبیر فدراسیون بوکس گفت: قطار بوکس استان اصفهان در حال پیشرفت و حرکت است.

حمیدرضا قبایی‌زاده دبیر فدراسیون بوکس در کفتگو با خبرنگار ایراسین گفت: استان اصفهان در رشته بوکس چه از لحاظ زیرساختی و چه از لحاظ نیروی انسانی از پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی در کشور برخوردار است و جایگاه بسیار خوبی دارد.

وی ادامه داد: از دیرباز ما شاهد قهرمانان بسیار ارزنده ای در بوکس استان اصفهان در سطح کشور و آسیا بوده ایم، به هرحال بوکس اصفهان این نوید را می دهد که قطارش در حال پیشرفت وحرکت است، امیدواریم بتوانیم ما هم در نقش فدراسیون حمایت های لازم را در خصوص این پیشرفت و پیشبرد انجام دهیم.

حمیدرضا قبایی‌زاده ادامه داد: فدراسیون بوکس در این ایام کرونایی برنامه های خود را انجام می دهد، کلاس ها و جلسات خود را به صورت وبینار برگزار می کند و اردوهای تیم ملی را در بخش بزرگسالان و جوانان در حال برگزار کردن است.

دبیر فدراسیون بوکس با بیان اینکه اردوهای تیم ملی بزرگسالان برای فدراسیون بوکس بسیار اهمیت دارد، افزود: خردادماه سال 1400 باید در مسابقات گزینشی المپیک و قهرمانی جهان شرکت کنیم، 6 شانس کسب سهمیه داریم مرحله چهارم اردوهای تیم ملی در جزیره کیش برگزار شد و مرحله پنجم هم اکنون در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: از آنجا که مسابقات قهرمانی جوانان جهان را اردیبهشت ماه 1400 در لهستان در پیش داریم وآن هم برای ما بسیار حائز اهمیت است، اردوی تیم ملی جوانان در حال برگزاری است و اردوی بعدی این تیم هم هفته آینده در استان قم برگزار خواهد شد.

حمیدرضا قبایی‌زاده گفت:  به هر حال ما با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل هایی که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی صادر شده است، اردوها را برگزار می کنیم و به طور مرتب از ورزشکاران ملی تستPCR  می گیریم و شاید یکی از فدراسیون های باشیم که در گرفتن تستPCR و رعایت دستورالعمل های پزشکی تمام شرایط را رعایت کرده ایم.

دبیرفدراسیون بوکس در پایان پیرامون برگزاری لیگ بوکس کشور افزود: نشست برگزاری لیگ برتر بوکس را برگزار نمودیم، تیم های زیادی اعلام آمادگی کردند و ابراز تمایل برای حضور در این مسابقات را داشتند،  برگزاری مسابقات منوط به کسب مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا است که ان شاالله با کمرنگ شدن این ویروس بتوانیم مجوز برگزاری اخذ کنیم و لیگ را برگزار کنیم .در این زمینه نامه نگاری های زیادی با فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون پزشکی ورزشی داشتیم که امیدواریم با جواب مثبت نهادهای ذیربط بتوانیم لیگ را برگزار کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =