جلال علی‌محمدی

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازیکنی که به تیم‌های بزرگ نقل مکان می کند می داند شرایط در این تیم‌ها با تیم‌های دیگر متفاوت است.

جلال علی‌محمدی در گفتگو با ایراسین پیرامون برگشت به جمع طلایی پوشان گفت: نزدیک سه هفته پیش بود که از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با من تماس گرفتند و اعلام کردند مایل به همکاری هستند و به من پیشنهاد دادند به این تیم برگردم و به من گفتند که اگر امکانش هست رضایت نامه‌ام را از پیکان بگیرم و خودشان هم پیگیر این موضوع بودند.

جلال علی‌محمدی که یکی از بازیکنان قدیمی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بود که فصل گذشته در این تیم نبود و با رفتن امیر قلعه نویی دوباره به خانه خود برگشت، ادامه داد: آن زمان عبدالله ویسی سرمربی تیم پیکان بود و با جدایی من مخالفت کرد و بعد از آن مهدی تارتار آمد و با وی موضوع را درمیان گذاشتم و اعلام کردم که می‌خواهم به سپاهان بروم و او با اینکه اعلام کرده بود به من نیاز دارد ولی وقتی شور و علاقه من را برای بازگشت به سپاهان دید مثل یک برادر بزرگتر کمکم کرد تا به خواسته‌ام برسم.

وی پیرامون تیم کنونی سپاهان بیان داشت: این تیم و مجموعه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نسبت به سال قبل و سال‌های قبل به طور کلی تغییر کرده اند. از هیئت مدیره و مدیرعامل بگیر تا سرمربی و کادرفنی و تعدادی از بازیکنان و طبیعتاً یک مجموعه جدید و تغییراتی که اعمال شده برای جا انداختن تغییرات و نتیجه گرفتن نیاز به زمان دارند و مطمئنم هواداران خوب سپاهان این صبر و تحمل را دارند که اجازه دهند تفکرات جدید در تیم نهادینه شود.

جلال علی‌محمدی با اشاره به حضور هافبک های خوب در تیم فولاد مبارکه سپاهان و رقابت با آنها برای حضور در ترکیب اصلی گفت: بازیکنی که به تیم‌های بزرگ نقل مکان می کند می داند شرایط در این تیم‌ها با تیم‌های دیگر متفاوت است و برای بازی کردن در ترکیب اصلی باید جنگید و رقابت کند و من هم با علم به این موضوع به سپاهان آمدم.

هافبک تیم فولاد مبارکه سپاهان در خصوص بازی هفته دوم مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: با توجه به سه امتیازی که در هفته اول مقابل گل گهر از دست رفت و با توجه به اینکه بازی در اصفهان برگزار می‌شود نیاز داریم به پیروزی برسیم و حداکثر امتیاز این دیدار را کسب کنیم و امیدوارم به این مهم دست یابیم.

وی در پایان گفت: هواداران سپاهان و مردم اصفهان همیشه به من لطف دارند و دلیلش هم این است که همیشه برای این تیم از جان و دل بازی کردم و کم نگذاشتم، امیدوارم بتوانم مثل همیشه برای تیم و برای آنها مثمر ثمر باشم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =