• ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
  • کد خبر: 8844
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمود یاوری

مراسم تشییع پیکر استاد محمود یاوری بزرگمرد فوتبال ایران در مجموعه ورزشی تختی اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مراسم تشییع پیکر استاد محمود یاوری بزرگمرد فوتبال ایران با حضور خانواده ایشان، سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، رحمان رضایی و محرم نویدکیا مربیان تیم های فوتبال ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان، رسول کربکندی، حسین چرخابی، قاسم حدادی فر، عبدالله ویسی، چندی از پیشکسوتان و هواداران فوتبال اصفهان در مجموعه ورزشی تختی اصفهان برگزار شد.

محمد رضا ساکت در حاشیه مراسم تشییع محمود یاوری گفت: ایشان نماد پاک دستی در فوتبال ایران، تلاش، سازندگی و مدیرفنی که هم مربی اخلاق و هم مربی بازیکنان در عرصه ورزش بود. با خانواده شان در حال هماهنگی هستیم ولی با توجه به محدودیت‌ها این برایمان تلخ است که آنطور که باید نمی توانیم از این پیشکسوت فوتبال اصفهان قدردانی کنیم. با این حال حتماً سردیس ایشان را به عنوان یک نماد برجستگی و سازندگی در ورزش ایران در ورودی باشگاه خواهیم گذاشت.

گفتنی است محمود یاوری پیشکسوت فوتبال ایران که اهل اصفهان بود و سابقه زیادی هم در باشگاههای سپاهان و ذوب آهن داشت، روز گذشته در ۸۱ سالگی دار فانی را وداع گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =