محمد قریشی

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: من در لحظات پایانی بازی با فولادخوزستان هیچ خطایی روی ساسان انصاری انجام ندادم.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که در مقابل فولادخوزستان دو بر یک جلو بود، داور مسابقه در دقیقه 95 برخورد محمد قریشی مدافع ذوب‌آهن اصفهان با ساسان انصاری مهاجم فولادی ها را اعلام پنالتی نمود و دو امتیاز حساس از دست ذوبی ها پرید.

 محمد قریشی در گفتگو با خبرنگار ما درباره این صحنه گفت: نمی‌دانم داور چگونه آن تصمیم را گرفت! من تصور کردم داور می‌خواهد خطای تمارض ساسان انصاری را بگیرد و به این بازیکن کارت زرد نشان دهد، ولی برای فولاد پنالتی اعلام کرد!

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان افزود: من هیچ برخوردی با ساسان انصاری نداشتم، در ضمن اگر هم برخوردی بود، این برخورد در پشت محوطه صورت گرفت، بازیکنان ما در آن صحنه به داور اعتراض کردند، ولی او دیگر سوت را زده بود و امکان نداشت تصمیمش عوض شود. متأسفانه با اشتباه مسلم داور از گرفتن سه امتیاز خانگی محروم شدیم و حالا چه کسی قرار است پاسخ حق ضایع شده تیم ما را بدهد؟ تنها ۱۰ ثانیه با پیروزی فاصله داشتیم.

وی در پایان پیرامون بازی دو تیم ذوب آهن اصفهان و فولادخوزستان گفت: ما در ۲۰ دقیقه اول نمایش خوبی نداشتیم و زود هم گل دریافت کردیم، در ابتدای بازی هیجان کاذب داشتیم و همین موضوع باعث شد تا چند خطا به فولاد بدهیم و آنها سوار بازی شوند، ولی در ادامه وضعیت بهتر شد و ما دو گل زدیم و فقط ۱۰ ثانیه با برد فاصله داشتیم، ولی روی اشتباه عجیب داور گل خوردیم و به حق‌مان نرسیدیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =