محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت: تیم گل‌گهر سیرجان شرایط بهتری نسبت به سال قبل دارد و به همین دلیل بازی سختی پیش رو داریم.

به گزارش ایراسین، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در کنفرانس خبری قبل از دیدار با تیم گل‌گهر سیرجان گفت: تغییرات خیلی زیادی در تیم از لحاظ نفری نداشتیم و کارمان سخت‌تر است چراکه آقای قلعه‌نوعی دو سال سرمربی سپاهان بودند و اغلب بازیکنان را به خوبی می‌شناسند و این کار را برایمان سخت خواهد کرد.

وی افزود: نزدیک ۱۰ تا ۱۱ نفر به تیم گل گهر اضافه شده و تیم با کیفیت‌تری نسبت به سال گذشته شده و با مدیریت قلعه‌نوعی قطعا این تیم شرایط بهتری نسبت به سال قبل دارد و به همین دلیل بازی سختی پیش رو داریم، باید تلاش کنیم که بتوانیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

محرم نویدکیا با اشاره به بازیکنان غایب مقابل تیم گل گهر گفت: محمد محبی و ولسیانی را در بازی فردا در اختیار نداریم، محبی یک جراحی روی زانو داشته و ولسیانی یک کشیدگی در پا دارد .

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در پایان تاکید کرد: در سپاهان مسئولیت سنگینی دارم و موظف هستم که با تمام وجود در خدمت تیمم باشم و سعی کنم که بهترین تصمیم را کسب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =