رحمان رضایی

رحمان رضایی گفت: با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم سعی می‌کنیم تیم را هم از نظر دفاع و حمله آماده کنیم.

به گزارش ایراسین، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان به میزبانی فولادشهر گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در مجموع شرایط بدنی تیم خوب است، متاسفانه از مهرداد قنبری، علی نقی‌زاده، علی دشتی و علی نبی‌زاده نمی‌توانیم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در فوتبال روز دنیا صرفا دفاع کردن و یا حمله کردن، معنایی ندارد، اظهار داشت: با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم سعی می‌کنیم تیم را هم از نظر دفاع و حمله آماده کنیم، تیم لازمه دفاع کند، ١٠ نفر باید پشت توپ باشند و در مواقع حمله هم تیم باید حمله کند. با توجه به اینکه ما در وسط زمین بازیکن مد نظر را جذب نکردیم، کار برای ما سخت است.

رحمان رضایی درباره عملکرد ذوب‌آهن در نقل و انتقالات افزود: سه یا چهار بازیکن جذب شدند و سه بازیکن دیگر هم نتوانستیم جذب کنیم. از بازیکنان جذب شده رضایت دارم و بازیکنان با کیفیتی هستند. درباره جایگاه تیم در جدول هم الان نمی‌شود پیش بینی کرد. مطمئنا لیگ طولانی پیش رو داریم و امیدوارم آن طور که هواداران می‌خواهند بازی کنیم و آنها راضی باشند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: باید بازیکن دیگری جذب کنیم، هنوز می توانیم دو بازیکن دیگر جذب کنیم، در پست دفاع و حمله نیاز داریم بازیکن جذب کنیم، کادرفنی ما هنوز تکمیل نشده است و باید تکمیل شود. مطمئنا هواداران دلسوزهای تیم هستند و می‌خواهند در بهترین شرایط باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =