• ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۷
  • کد خبر: 8683
  • readingTime: ۲ دقیقه
سپاهان

علیرضا مرزبان به عنوان مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان معرفی شد.

به گزارش ایراسین، از گوشه کنار باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خبرهای خوبی به گوش می رسد که یکی از آنها امضای قرارداد علیرضا مرزبان به عنوان مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان است. این مربی که خارج از ایران زندگی می‌کند در نهایت قراردادش را با سپاهان به امضا رساند تا حضورش در جمع طلایی پوشان در لیگ بیستم رسمی شود. مرزبان باید به زودی خودش را از آلمان به ایران برساند و در تمرینات تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان حاضر شود. وی پیش از این در دوره کرانچار سابقه حضور در کادرفنی سپاهان را دارد.

کمانداران طلایی پوش در اردوی تیم ملی

سه کماندار تیم تیراندازی با کمان فولاد مبارکه سپاهان در رشته های مختلف به اردوی تیم ملی تیر و کمان کشوردعوت شدند. هادی نوری در رشته کامپوند و امین پیرعلی و همچنین امیر یزدانی در رشته ریکرو به اردوی تیم ملی تیر و کمان کشور دعوت شدند. پس از اعلام نتایج منفی آزمایش کرونای کمانداران، اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان کشور از شنبه ۱۰ آبان به طور رسمی آغاز شد و این اردو تا ۲۲ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است به منظور حضور پرقدرت در مسابقات لیگ باشگاه های کشور هفته گذشته تمرینات تیم های ریکرو وکامپوند مردان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان زیر نظر مصطفی حبیبیان در سایت اختصاصی باشگاه آغاز شد.

تیک تایید هویت صفحه رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

صفحه رسمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در اینستاگرام مورد تایید هویت قرار گرفت و تیک آبی دریافت کرد.

این صفحه رسمی که بیش از ۱۲۱ هزار نفر دنبال کننده دارد در میان انبوه صفحات تقلبی که ادعای رسمی بودن داشتند تشخیصش برای هواداران این تیم سخت بود ولی از این به بعد چنین مشکلی وجود ندارد. تیک آبی یک نشان تایید هویت است که اینستاگرام پس از بررسی و تایید مدارک و مستندات ارائه شده آن را به صفحات رسمی مربوط به اشخاص و مجموعه‌ها ارائه می‌دهد.

حضور محبی و منصوری مقابل  گل‌گهر در هاله ای از ابهام

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در حالی بیستمین دوره لیگ برتر ایران را با دیدار برابر گل‌گهر آغاز خواهد کرد که دو بازیکن مصدوم این تیم نمی‌توانند به میدان بروند. محمد محبی وینگر سپاهان که مدتی پیش جراحی کرده بود، در حال حاضر در کنار تیم تمرین می‌کند، ولی هنوز به تمرینات گروهی اضافه نشده است و شانسی برای بازی کردن مقابل گل‌گهر نخواهد داشت. محبی در تلاش است تا بتواند خود را به دیدارهای هفته‌های دوم یا سوم برساند. محمد منصوری مدافع راست سپاهان هم از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است و نمی‌تواند تیمش را در هفته اول همراهی کند.

دیدار گل‌گهر سیرجان  و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در چارچوب هفته اول مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۶:۲۰ روز شنبه ۱۷ آبان ماه در سیرجان برگزار خواهد شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =