• ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۸
  • کد خبر: 8670
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمدرضا خلعتبری

محمدرضا خلعتبری گفت: تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان قطعا مثل هر فصل مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی است.

محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به شرایط فعلی تیمش گفت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و خودمان را آماده شروع لیگ برتر می‌کنیم، ما تمرینات پرفشار بدنسازی را پشت‌سر گذاشتیم و البته بازی‌های دوستانه هم در دستور کار سپاهان قرار گرفت تا برای شروع لیگ بیشتر هماهنگ شویم.

وی با بیان اینکه امیدوارم تا شروع مسابقات به آمادگی خوبی برسیم افزود: تعدادی از بازیکنان فولاد مبارکه سپاهان جدا شدند و چند بازیکن جدید هم به تیم آمدند که کیفیت فنی خوبی دارند، سپاهان اسکلت اصلی‌اش را حفظ کرده و فکر می‌کنم تیم خوبی برای فصل جدید داشته باشیم.

محمدرضا خلعتبری پیرامون حضور محرم نویدکیا در راس کادر فنی سپاهان اظهار داشت: نویدکیا در دوران بازیگری یک فوتبالیست خوش‌فکر و توانمند بود و با مربیان زیادی هم کار کرده است. به هر حال هر فردی اگر بخواهد در مربیگری فعالیت کند باید از یک جایی شروع کند و نویدکیا هم از سپاهان کارش را شروع کرده است.

 مهاجم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: از حالا نباید در مورد نویدکیا قضاوت منفی داشته باشیم، همه ما باید از این مربی حمایت و به محرم کمک کنیم تا ایده‌هایش را در سپاهان جا بیندازد، فولاد مبارکه سپاهان قطعا مثل هر فصل مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی است و تلاش می‌کنیم تا نتایج کسب نمائیم، هرچند قهرمانی در لیگ برتر آسان نیست و چند مدعی پرقدرت در فصل آینده دنبال گرفتن جام هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =