• ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
  • کد خبر: 8619
  • readingTime: ۱ دقیقه
منصرف شدن بی اچ پی از طرح توسعه 2.1 بیلیون دلاری معدن مس المپیک دَم

شرکت معدنکاری متنوع-کار جهانی بی اچ پی گفته است که این شرکت از پیشبرد پروژه توسعه 2.1 بیلیون دلاری در معدن المپیک دم در استرالیای جنوبی صرف نظر کرده، چون اقتصاد این پروژه با «چالش‌هایی» روبرو شده است.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی مس ،گزینه بی اف ایکس، که نخستین بار در 2017 اعلام شد، بر توسعه سریع ناحیه پر عیار ساوترن ماین متمرکز بود و تولید مس معدن را به 330 هزار تن در سال افزایش می داد.

بی اچ پی در آخین گزارش خود گفت: این شرکت بیش از 400کیلومتر حفاری زیر زمینی مورد نظر در مطالعات پروژه بی اف ایکس را تکمیل کرده و در حال حاضر درک بهتری از تغییر پذیری این کانسار دارد.

این شرکت اعلام کرد: «ما به این نتیجه رسیده‌ایم که بهترین کار برای ما در حال حاضر حرکت از طریق سرمایه‌گذاری‌های هدفمند برای رفع اشکالات، ارتقاء کارخانه و مدرنیزه کردن زیر ساخت‌های‌مان است.»

در طول دو سال آینده، تمرکز شرکت بر تکمیل برنامه انسجام عملیاتی المپیک دم برای پشتیبانی از عملیات‌هایی با ثبات‌تر و تولید مس مورد انتظار بیش از 200 هزار تن در سال خواهد بود.

بی اچ پی در پایان گزارش خود گفت: »فرصت بلند مدت برای المپیک دم، با توجه به درک بالاتر ما از منابع در اس ام آ و نتایج امیدوار‌کننده اوک دَم که مبنایی قوی برای به عمل درآوردن  پتانسیل رشد کامل این دارایی فراهم می کند، بدون تغییر خواهد ماند.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =