شرکت فولاد مبارکه

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه این مسئولیت سنگین را بر عهده گرفته که هاب تحول دیجیتال در صنعت فولاد باشد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، سید مهدی نقوی معاون تکنولوژی فولاد مبارکه در وبینار نخستین رویداد از سلسله رویـدادهـای 3S یا Smart Steel manufacturing Startup event با هدف تأمین نیازهای فناورانه شرکت فولاد مبارکه در حوزۀ تحول دیجیتال گفت: با نهایی شدن این فرایند، فولاد مبارکه تا سال 1404 عضو باشگاه و کلوپ فانوس دریایی دنیا خواهد شد. باید به خاطر داشته باشیم دنیای آتی دنیای دیجیتال است. از این رو ما از سال گذشــــته در مطالعـــــات خـــــود و همچنـــــین دستاوردهای نهادهای دانشی به این نتیجه رسیدیم که زندگی صنعتی در آینده متعلق به گروهی خواهد بود که بتوانند در مدیریت دیجیتال حرفی برای گفتن داشته باشند و پیشگام باشند.

وی اظهار داشت: فولاد مبارکه بهعنوان یک شرکت پیشرو   و   دانشی که در چشمانداز خود الگو بودن برای بنگاههای صنعتی را در نظر گرفته، این مسئولیت را پذیرفته و این فرایند را بررسی و پیش نیازهای هوشمندسازی را کسب کرده است.

وی افزود: بعد از این مرحله، پروژهها و فعالیتهایی را در استراتژی تدوین کردیم که یکی از آنها طراحی مرکز تحول دیجیتال بوده است. همچنین با معاونت طرح و برنامۀ وزارت صمت هماهنگی لازم انجام شد تا فولاد مبارکه این مسئولیت سنگین را برعهده گیرد و هاب تحول دیجیتال در صنعت فولاد باشد و این مهم را به عنوان پیشگام اجرا  کند  و در نهایت موجب توسعۀ صنایع ایران گردد.

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه گفت: مؤسسه اقتصاد جهانی و مکنزی ۱۱ شاخص مهم را   ارائه کردهاند که براساس آن شرکتها میتوانند وارد این کلوپ شوند. تعداد محدودی از شرکتها هم اکنون عضو این باشگاهاند و ما امیدواریم تا سال ۱۴۰۴عضو آن شویم و ثابت خواهیم کرد که در واقع فولاد مبارکۀ هوشمند هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =